Skip to main content

Ik krijg een bericht om "overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodit. Wij hebben nog geen sms ontvangen.SMS JA naar 6688." Als ik dan JA stuur naar 6688 krijg ik een uitroepteken

Hoe moet ik verder?ik zou vandaag mijn levering moeten krijgen

Hi @Jay De Rossi! Vervelend dat het niet gelijk wil lukken. Gelukkig is het vaak zo dat een van een drietal redenen hier verantwoordelijk voor is. Het zou kunnen zijn dat je telefoon ingesteld staat om geen premium SMS berichten te sturen. Hoe je dit aanpast hangt af van of je Android of IOS hebt. Bij Android kan je deze instellingen vinden onder applicaties > applicatiebeheer > meer > systeem apps weergeven > berichten service > premium sms verzenden > altijd toestaan. Mocht het zo zijn dat je Lyca Mobile als huidige provider dan hebben we bij nummerovername het klantnummer van je nodig. Als dit het geval is kan je dit klantnummer, samen met de rest van je gegevens in je profiel zetten en kan ik dat voor je in orde maken. Mocht het zijn dat je op dit moment prepaid hebt controleer dan of je nog beltegoed op je kaart hebt staan. Laat je even weten of het hiermee lukt?

 


@Jay De Rossi ik wil er vanuit gaan dat het met de bovenstaande informatie gelukt is de nummerovername alsnog van start te laten gaan. Mocht dit toch niet het geval zijn mag je dat altijd in dit topic laten weten en helpen we je verder! :relaxed: