Skip to main content

Beste,

Ik krijg bij elke maand een sms dat een nieuwe bundel gestart is. Kan dit uitgezet worden? Ik heb de helpdesk gebeld maar daar konden ze mij niet verder helpen. Ook via mijnkpn lijkt dit niet te kunnen.

Kunnen jullie mij via het forum wel helpen?

Hallo @Computergek88 in MijnKPN kun je aangeven hoe KPN met je kan communiceren, per brief, mail, telefoon of per SMS en dat kun je per soort aan- of uitzetten.

 


Beste @JanD ,

Dat staat allemaal uit. Het probleem is meer zoals dit topic. Daarin moet een medewerker van KPN het handmatig uitzetten.

 


In verband met een verplichte verificatie kunnen de moderators dat niet meer uitvoeren, zoals een moderator in dit andere topic uitlegt. Je moet hiervoor met 0800-0402 bellen.

Maja_ schreef:
Sinds heel kort staat er een duidelijk instructie op onze interne kennisbank, waar uitgelegd wordt hoe deze sms uitgezet kan worden voor onze klanten.

Omdat we dit via het forum niet voor je kunnen en mogen aanpassen, verwijs ik je door naar onze gratis klantenservice via 0800 - 0402. Mocht je een collega treffen die nog niet weet om welke instelling dit gaat, dan kan je aangeven dat dit nu vermeld wordt op de pagina ‘Aan- of uitzetten verbruiksnotificaties’ 🙂


Ik zou graag willen dat mijn nieuwe bundel op de eerste vd maand begint ipv ergens midden in de maand.  Kan dat??


Nee, daar is KPN mee gestopt.
Sinds een kleine twee jaar begint de factuurcyclus van een nieuw KPN mobiel abonnement op een willekeurige dag in de maand. Op dat moment krijg je ook de nieuwe maandbundel.

Je kan de betaaldatum aanpassen naar een dag die beter uitkomt, maar de factuurperiode ligt vast.

Wijzig betaaldatum mobiel (kpn.com)