Skip to main content

Het blijkt dat de SMS notificatie voor automatisch MB’s delen niet uitgezet kan worden, terwijl die notificatie op de ongoddelijke tijd van 03:30 uur komt en je dus je slaap danig verstoord wordt. Hulp gevraagd om deze notificatie uit te kunnen zetten.

Goedemorgen @expataussie en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt! Deze notificatie berichten kan ik voor je uitschakelen hoor. Houd er wel rekening mee dat je dan ook geen sms'jes meer ontvangt zodra je bijvoorbeeld op de helft van je bundel zit (of op 75%). Mocht je hier gebruik van willen maken, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Dank voor de reactie. Heb, zover ik weet, mijn forumprofiel goed ingevuld. Hopelijk kan nu de SMS notificatie uitgezet worden. Bij voorbaat mijn dank


@JanZ_ Het zou handig zijn als klanten dit zelf in MijnKPN zouden kunnen regelen. Wellicht kan dat mogelijk gemaakt worden? 


Dank voor de reactie. Heb, zover ik weet, mijn forumprofiel goed ingevuld. Hopelijk kan nu de SMS notificatie uitgezet worden. Bij voorbaat mijn dank

Top, dankjewel :)

Ik zie 2 mobiele nummers in je profiel staan, kan ik de notificaties voor beide nummers uitschakelen @expataussie? Ik vermoed van wel maar wil het graag wel zeker weten!


@JanZ_ Het zou handig zijn als klanten dit zelf in MijnKPN zouden kunnen regelen. Wellicht kan dat mogelijk gemaakt worden? 

Eens. Op dit moment is dat inderdaad niet mogelijk maar we kunnen dit altijd eens aankaarten bij de ontwikkelaars van de app!


Inderdaad, het is voor beide mobiel nummers. Bij voorbaat dank.


Inderdaad, het is voor beide mobiel nummers. Bij voorbaat dank.

Bij deze voor beide nummers geregeld!

Het kan zijn dat jullie je toestel nog even uit - en aan moeten zetten voordat dit actief wordt @expataussie. Maar daarna zou je sowieso geen notificatie berichten meer moeten ontvangen.