Skip to main content

Graag had ik de sms dienst aanvang nieuwe maand en/of klaarstaande factuur uitgeschakeld gezien. Zit niet te wachten op nachtelijke smsjses.

Mijn profiel zou voldoende aangevuld moeten zijn met de benodigde gegevens.

Bij voorbaat dank, ook voor een terugkoppeling.

Jos

Hoi Jos @giusydane

Welkom op ons Forum. Om de sms notificaties uit te zetten, wil ik je vragen om in je Forumprofiel je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” te vermelden, en mij daarna hier een seintje te geven. 

Let er op dat alle sms notificaties dan worden uitgezet en je dus niet meer gewaarschuwd wordt voor zaken als toekomstig verbruik boven je bundel. Door de sms'jes uit te (laten) zetten, neem je zelf bewust de verantwoordelijkheid voor en het risico op een hogere factuur op je, en kan er achteraf geen bezwaar gemaakt worden voor het feit dat we je niet per sms geïnformeerd hebben. Als je je hier bewust van bent en akkoord mee bent, hoor ik graag van je op het moment dat je je Forumprofiel hebt aangevuld, dan maak ik het verder voor je in orde! :slight_smile:


Beste Heine, ik heb de gegevens aangevuld. Mijn beltegoed houd ik zelf in de gaten dus ook die notificaties zijn niet  nodig.

M.vr.gr. Jos


Dank je! Helemaal goed, op jouw verzoek heb ik de sms notificaties bij deze uitgezet. Mocht er in de toekomst iets zijn, zien we je graag terug op het Forum! :slight_smile:


Reageer