Skip to main content

Goedemorgen,

Ik kreeg laatst een smsje waarin stond dat ik elke maand extra 30Gb krijg omdat ik als klant lang bij KPN ben.

Alleen kan ik dat niet terug zien op mijnkpn waar nog steeds 10Gb staat.

Waarschijnlijk een foutje?

 

Alvast bedankt!

 

Nigel

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @NigelE, welkom! Ik herken dit niet meteen, maar ik kijk graag even met je mee. Ik zie dat je inderdaad een bundel van 10 GB hebt. Kan jij een screenshot plaatsen van de sms? Dan zoek ik het voor je uit! Ik kan me niet meteen voorstellen dat dit een foutje is, dus dan moet het gewoon geregeld worden voor je 🙂.


Hoi marcia bedankt voor je reactie!

Ik heb het smsje verwijderd dus die kan ik helaas niet laten zien.

Er stond in dat vanwege ik al lang lid ben van KPN ik maandelijks 30Gb bovenop mijn databundel krijg dus volgens mij een persoonlijke actie.

 

Ik heb toen lopen klooien denk ik, want bij extra opties wijzigen/toevoegen stond de extra 30Gb en die heb ik toen op aan gezet terwijl hij al zichtbaar was op mijn overzicht.

Wellicht is het hier mis gegaan:)

 

Met vriendelijke groet,

 

Nigel


Ah! Ja! Ik heb het gevonden 🙂. Ik kan hem zelf niet voor je aanzetten, maar ik vraag bij een collega na hoe we dit voor jou in orde kunnen maken. Deze collega is er maandag pas weer, dus ik verwacht in de loop van volgende week iets te horen. Zodra ik bevestiging heb, laat ik het je nog even weten!


Super!! Bedankt voor de moeite alvast!!!

 


Ha @NigelE, heb je bevestiging gekregen dat ‘ie er weer op staat? Ik zie hem in ieder geval weer staan 🙂.


Hij staat er inderdaad weer op! Hartstikke bedankt!


@Marcia_ Misschien een brutale vraag maar… ik ben al sinds 2007 klant (volgens mij zelfs al eerder).

Ik had voorheen altijd onbeperkt. Toen is dit na overgang van HI naar KPN terug gebracht naar 10gb…

Waar blijft mijn extra 30gb?


Ha @DennisFRL, een brutaal mens heeft de halve wereld 😉. Wij hebben deze extra GB's aangeboden aan klanten met bepaalde abonnementen. Jij heb een behoorlijk oud abonnement, die hebben we er niet in meegenomen. Wat hier de reden van is, durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik kan het je in ieder geval niet aanbieden helaas!


Ha @DennisFRL, een brutaal mens heeft de halve wereld 😉. Wij hebben deze extra GB's aangeboden aan klanten met bepaalde abonnementen. Jij heb een behoorlijk oud abonnement, die hebben we er niet in meegenomen. Wat hier de reden van is, durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik kan het je in ieder geval niet aanbieden helaas!


Dit verbaast mij ten zeerste. Ik voel me behoorlijk buiten gesloten en ook enigszins “genaaid”. Graag zou ik hier wel degelijk aanspraak op willen maken en tevens in contact met iemand over willen komen die hier iets concreets mee kan. Ik had gewoon onbeperkt en jullie hebben dit terug gebracht zonder mijn inspraak naar 10GB. Nu wordt mij een “gratis” upgrade, terwijl ik gewoon onbeperkt had, door de neus geboord en hier neem ik geen genoegen mee zoals je wellicht begrijpt.


Dat kan ik me voorstellen, maar we kunnen jouw huidige abonnement niet voorzien van meer MB's. Dat hebben we destijds echt alleen bij geselecteerde abonnementen gedaan. Ik kan me voorstellen dat dit met een commerciële inslag is: we proberen zo veel mogelijk klanten naar één van de recentere abonnementen te krijgen. Of dit echt de reden is, durf ik niet te zeggen. Lang verhaal kort: aan je huidige abonnement kunnen we niets veranderen. 


Dat kan ik me voorstellen, maar we kunnen jouw huidige abonnement niet voorzien van meer MB's. Dat hebben we destijds echt alleen bij geselecteerde abonnementen gedaan. Ik kan me voorstellen dat dit met een commerciële inslag is: we proberen zo veel mogelijk klanten naar één van de recentere abonnementen te krijgen. Of dit echt de reden is, durf ik niet te zeggen. Lang verhaal kort: aan je huidige abonnement kunnen we niets veranderen. 


Sorry, hier ben ik het niet mee eens. Tevens gaat dit niet om meer MB's maar een heleboel GB's.

Ik hoop dat je het volgende helemaal doorleest en ook mijn frustratie begrijpt maar dan ook echt de kern begrijpt.

 

Wat is er commercieel precies aan? Want als je iets van 30GB weg geeft zonder contract verlenging of meerprijs dan er niks commercieels aan maar meer als goodwill, als trouwe klant zoals ik zou deze net zoveel recht hebben als een ander die korter klant is bij jullie maar ook al 10+ jaar klant bij jullie is. Als ik het zo lees raak je die 30GB zelfs kwijt als je gaat verlengen of overstapt naar een nieuwer abonnement. Dus wat je nu zegt slaat kant noch wal. Ik wil toch dat er door iemand dringend naar gekeken gaat worden i.p.v. een standaard antwoord.

 

Als je nu had gezegd of er stond dat die 30GB je pas kreeg als je overstapte of een contract verlening deed dan snapte ik je reactie en was deze ook gerechtvaardigd. Dit is echter niet aan bod, dit wordt gewoon gegeven voor niks doen met nog steeds het oude contract die maandelijks opzegbaar is. Een klant die a) nooit naar de helpdesk belt b) alleen maar positief is en c) geen tijd kost mag toch wel eens na 15 jaar klant te zijn beloond worden met een extratje lijkt mij. Een klant die 12 jaar klant is zou hier juist minder “recht” op hebben en dat lijkt nu omgekeerd te zijn. Begrijp me niet verkeerd maar doe oprecht maar wat moeite voor mij als echte trouwe klant. Vooral gezien dit eigenlijk geeneens jullie extra geld kost behalve een (nog) blijere trouwe klant.

 

In het verleden stonden jullie juist als eerste vooraan om mijn contract die ik heb, en nooit is aangepast door mij, te verminderen eenzijdig zonder mijn instemming van onbeperkt GB naar gelimiteerd 10GB, al deze brieven waarin jullie dit aankondigen alsof het iets goeds is (like wtf? iets goeds?? zo staat het er echt.) dat ik minder krijg voor het zelfde geld heb ik nog steeds. Het wordt tijd om de rollen eens om te draaien en de trouwe klant (ik dus) ook eens te belonen. Dit mag eventueel ook via een andere manier uiteraard (ik heb het niet nodig die 30GB maar het gaat om het principe.) zoals via een trouwe klant korting desnoods. Wellicht is het handiger om dit telefonisch of via een privé bericht verder te bespreken.


@DennisFRL je mag me altijd een privébericht sturen. Maar ik kan simpelweg niet meer MB's of GB's toekennen aan jouw abonnement. Het is heel logisch wat je zegt en ik begrijp absoluut wat je bedoelt, maar ik kan niets aan de situatie veranderen helaas.