Skip to main content

waarom stuurt kpn sms met 50 procent Internet verbruik bij werkelijk gebruik van 5 procent!!?

Overstap telfort naar kpn gaat zo te zien niet zonder slag of stoot.

Hallo @Martesie ,

Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je gewone  bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je gewone bundel gewoon door. 

De SMS die je krijgt kun je dan ook negeren.

 


Hoi @Martesie, van harte welkom hier. 

Ik kan me voorstellen dat die sms voor verwarring zorgt, goed dat je dit laat weten. Wat Noordzee hierboven aangeeft klopt. Jouw volledige bundel is mee gegaan van Telfort naar KPN. Waarschijnlijk heb je een extra bundel nog naast jouw standaard bundel, bijvoorbeeld gekregen bij een verlenging, en die extra bundel wordt eerst op gemaakt. Daarover gaat deze sms. Daarna wordt echter je standaard bundel nog aangebroken, dus er is niets aan de hand :slight_smile:

Ik hoop dat het zo duidelijker is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hallo Alexa,

 

zojuist weer een sms  ontvangen met daarin de melding dat ik 100 procent hebt verbruikt en dat ze de snelheid gaan verlagen!! en mag ik 7,99 betalen omdat weer op snelheid te krijgen.

 

graag uw reactie.


Is deze snelheid ook daadwerkelijk verlaagd. Via www.fast.com kunt u gemakkelijk een test doen.


@Martesie Heb je de snelheid nog nagekeken, zoals Jeroen hierboven tipte? Het hoort hetzelfde te blijven: De melding geeft aan dat de extra bundel, die eerst op gemaakt wordt, verbruikt is. Daarna ga je over op de gebruikelijke bundel. Daarom zal de snelheid nog hetzelfde zijn. Mocht je toch merken dat dit niet zo is, of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.