Skip to main content

Hi, ik heb net een Samsung Galaxy A71. Ik ga overstappen van Youfone naar KPN Sim only met nummerbehoud. Ik heb een SMS'je van KPN ontvangen om JA te sms-en naar 6688. Dit lukt niet.

Ik krijg  telkens de melding: Kan bericht niet verzenden.

Nu heb ik voordat ik het sms'je verstuurde het telefoonnummer van de sms-centrale gewijzigd in +316540881000 volgens  handleiding vodafone.nl

Er stond eerst een ander telefoonnummer is. (Met het andere nummer kon ik ook geen sms'je versturen). Had ik dat niet moeten doen? Wat is dan wel het juiste telefoonnummer?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Jenny

 

Hallo @Jenny60,

Staat Premium SMS wel aan op de Samsung? Dit is vereist om te kunnen SMS’en naar dit servicenummer.
Hier staat een handleiding, al kan het zijn dat het e.e.a. op een iets andere plek staat. 


Hallo ChrisWissink,

Ja, Premium SMS staat aan. Ik heb het zojuist nagekeken. Vervolgens nog een keer geprobeerd sms te sturen naar het servicenummer. Kreeg weer een melding ‘kan bericht niet verzenden’.

 

 


Hallo @Jenny60,

Zou je even je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens en een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? 


Hallo @Jenny60 volgens website Support YF

Ik kan geen SMS-berichten sturen

Om een sms- bericht te kunnen sturen, heb je een nummer van de sms-centrale nodig. Meestal staat dit nummer al in het toestel. Soms staat het nummer van de sms-centrale niet correct in je telefoon. Dit pas je makkelijk aan bij de instellingen van het toestel.

Het juiste nummer van de sms-centrale: +316 53 13 13 13.


Hi Ruud, dank je wel!  Het is gelukt. Ik heb het nummer van de sms-centrale aangepast en het sms-bericht is verstuurd!

Nogmaals bedankt!

 

Groet,

Jenny


Hoi @Jenny60 

Van harte welkom als klant bij KPN! Wat fijn dat het dankzij de hulp van @RBxx gelukt is met het aanvragen van Nummerbehoud, bedankt voor het laten weten. :slight_smile: De reactie van Ruud heb ik als beste antwoord gemarkeerd. Mocht je nog verdere vragen hierover hebben, stel die gerust.  


Reageer