Skip to main content
Beantwoord

SMS van KPN over verbruik van Mb's klopt niet?

• November 24, 2020
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

MTieben
Nieuwkomer

Zojuist ontving ik een SMS van KPN dat ik 50% van mijn internettegoed zou hebben verbruikt. Nu leek mij dat al onwaarlijkschijnlijk en bij het nakijken in de kpn app blijkt dan ook dan ik pas op m'n 10% zit wat volgens mij wel klopt. Maar welke spreekt nu de waarheid? Ofwel, wat houdt kpn nu daadwerkelijk aan, want we hebben het wel over zijn 4 gb verschil... 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @MTieben, welkom! Het is druk op het forum, vandaar dat we nu pas aan jouw topic toe komen. Ik zie dat je inmiddels ook een ander topic aangemaakt hebt en daar ben je inmiddels geïnformeerd dat de sms’jes gestuurd worden door een extra bundel. Je kunt in jouw geval dus gewoon MijnKPN aanhouden :-).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

MTieben
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2020

Kan er iemand van kpn reageren???!!!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 29, 2020

Beste @MTieben, welkom! Het is druk op het forum, vandaar dat we nu pas aan jouw topic toe komen. Ik zie dat je inmiddels ook een ander topic aangemaakt hebt en daar ben je inmiddels geïnformeerd dat de sms’jes gestuurd worden door een extra bundel. Je kunt in jouw geval dus gewoon MijnKPN aanhouden :-).