Skip to main content

Hoi, 

ik heb een iPhone 12 en heb altijd zonder problemen Snapchat kunnen gebruiken. Tot dat mijn account zomaar getermineerd werd twee dagen geleden. Zonder enige reden zover ik weet. 4 jaar aan Snapchat weg. Alleen het grootste probleem is nu dat ik het idee heb dat Snapchat mijn telefoon geblokkeerd heeft. Ik kan op mijn eigen telefoon geen nieuwe accounts aanmaken, en als ik inlog op een ander account word ik hier gelijk uit gegooid en word deze ook gelijk geblokkeerd. Als ik dit op een andere telefoon doe werkt alles prima. Nu heb ik al contact op genomen met Snapchat, maar die reageren niet of onduidelijk. Is hier een oplossing voor? 

Ik heb al meerdere WiFi’s en 4G geprobeerd. Bij iemand anders kwam dit probleem ook voor en die heeft een hele nieuwe telefoon moeten kopen. :sweat:

Ik heb dus precies het zelfde. Ik heb alleen niet echt zin om een nieuwe telefoon hiervoor te kopen. Is hier niet een andere manier voor? 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Hi @Stijn Akkermans, welkom op het KPN Forum!

Op basis van wat je verteld, trek ik de conclusie dat Snapchat een blokkade op het imeinummer van je toestel geplaatst heeft. Een IMEI-nummer is een uniek nummer van 15 cijfers dat gekoppeld is aan jouw telefoon. Het onderscheidt je telefoon van andere toestellen. 
Wij hebben hier geen oplossing voor: ik raad je aan om nogmaals met de helpdesk van Snapchat contact op te nemen. Zij kunnen jou ongetwijfeld vertellen waarom je tijdelijk of definitief geblokkeerd bent, waarom en of de blokkade opgeheven kan worden.

Succes!


Hoi kun je ook snapchat mailen dat ze dan misschien reageren want op helpdesk heb je niet veel aan.