Skip to main content

Ik heb precies dezelfde klacht: maar 70 kbps geleverd en 128 beloofd…

2 maanden geleden telefonisch van KPN te horen gekregen dat we er NPO mee zouden kunnen kijken. Vandaag dat dit echt niet mogelijk is?! Op de camping hebben we er dus totaal niets aan. Ondertussen wél €8,99 lichter...

Beste @Sietske123, welkom! Ik raad de Onbeperkt Online bundel zeker niet aan voor het kijken van NPO. Die is echt bedoeld voor een beetje whatsapp, mail checken, bereikbaar zijn, zeg maar. Veel meer kan je er niet mee. Ook niet als je wel de volle 128 kbps haalt. Je geeft aan dat je op de camping zit: vaak is dat bosrijk gebied. Is dat bij jou ook het geval? Dan heb je namelijk best kans dat je minder mobiel bereik dan gewenst hebt, omdat de vele bomen niet bevorderlijk zijn. Mocht je op de camping NPO willen kijken, dan is Digitenne meer voor je, denk ik! 


Met ons abonnement op de andere mobiel hebben we prima bereik. Met de prepaid mobiel “onbeperkt online” lukt het zelfs niet om normaal internet pagina’s te laden.

Dit product zou in deze tijd niet meer verkocht mogen worden: is niet meer van deze tijd...

 


Als het net zo snel en goed zou werken als onze mobiele abonnementen, dan zouden we er niet maar 10 euro per maand voor vragen: dan zou niemand nog een abonnement nemen! We hebben deze bundel voor klanten die bijvoorbeeld wel willen kunnen whatsappen of hun mail willen kunnen lezen. Als je echt regulier internetverbruik wilt hebben, dan kan je het beste een andere prepaid bundel kiezen. Dan heb je minder MB's, maar wel meer snelheid. Een kids sim zou ook een idee zijn: dan kan je vanaf de andere abonnementen MB's delen. 


Ik zou dit product niet meer “onbeperkt online” noemen, maar “onbeperkt light online” of iets dergelijks. Dat scheelt een hoop teleurgestelde klanten...


Een heel goed voorstel, wat mij betreft! Ik geef je signaal intern door: bedankt daarvoor!