Skip to main content

Na veel moeite 6 telefoontjes is het mij gelukt een ondoenlijk langzame onbeperkt online prepaid bundel te laten blokkeren. Sindsdien heb ik een 1,GB dagbundel gekocht maar deze is net zo langzaam als de onbeperkt online bundel. Het lijkt alsof de geblokkeerde bundel nog steeds de primaire bundel is die de snelheid bepaald. Ik heb na 1.5 dag 200 MB verbruikt terwijl ik deze 1gb bundel wel vaker gehad heb en deze meestal na 1.5 dag op was. Een Google zoekopdracht uitvoeren is bijna onmogelijk. Hoe krijg ik de gekochte snelheid beschikbaar. Ik ben bang dat omdat de onbeperkt online bundel nog ca 3 weken zou hebben gewerkt, ik deze periode geen sneller internet zal bereiken. Heel jammer want ik gebruik dit tijdens mij vakantie en vrees mijn hele vakantie nauwelijks internet te hebben. Valt dit op te losse?

Hoi @GegoJajo, zoals jij het verteld, lijkt inderdaad de langzame bundel nog actief te zijn.  Dat moet natuurlijk niet als die re af is gehaald. Zeker weten doe ik dit niet, ik heb namelijk nog geen gegevens. Ik wil dan graag eens meekijken met je. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummer? Hoor ik graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik heb de gevraagde de gegevens toegevoegd. Groet Jantine


Ik heb even gekeken. Ik zie inderdaad dat de bundel eraf gehaald wordt. Alleen pas 19-08. Dan gaat die er dus pas vanaf. Vandaar dat je nog het langzame internet hebt. Na de 19e dus niet meer. Ik heb je de bundel dan ook vergoed. Want zie dat deze al uitgezet had moeten zijn. Excuses voor het ongemak.


Dus als ik goed begrijp blijft de bundel op de achtergrond actief tot de oorspronkelijke verloopdatum maar kan ik er geen gebruik van maken (wel zijn de kosten vergoed)  en welke bundel ik tot die tijd ook koop het blijft traag, zodat ik pas na 19/8 weer fatsoenlijk gebruik kan gaan maken van welke nieuwe bundel dan ook. Dit is wat ik al vermoedde maar ik had gehoopt eerder een hogere snelheid te kunnen gebruiken maar dat gaat dus niet kunnen ik dat goed van u. Dank tot zover.


Ja, ik had je ook graag een ander antwoord gegeven. Maar ja. De langzame bundel stopt de 19e en dan kun je sneller internetten.


Dus ik kan de bundel niet gebruiken maar hij bepaalt nog alles. Vreemde zaak. Fijn dat ik geld terug krijg maar ik schiet hier dus niks mee op. Maar als het zo zit dan gebruik ik in de tussentijd wel een andere provider. Ik blijf het vreemd vinden. Dank voor uw antwoord.


Enne als ik nu dit langzame internet al die dagen had willen gebruiken was ik een veelvoud kwijt geweest van het bedrag wat ik in het begin betaald heb en nu heb teruggekregen. Maar toch. Het blijft vreemd dat het voor mij nu geblokkeerd is en bij KPN nog steeds operationeel is.


De bundel staat gewoon actief. die moet je dus gewoon kunnen gebruiken, alleen is het internet langzaam. De bundel stopt pas de 19e. Ik kan hem er ook niet eerder afhalen, hoe graag ik dat ook wil. 


Dat klopt niet, de internetbundel, staat op mijn account niet meer actief alleen het deel van de minuten/sms. Ik kan in de app geen screen shot sturen, anders had ik dit meegezonden. Voor de rest is er een gratis 2Gb bundel actief die dus heel traag is en sneller zou horen te zijn. Als ik internet gebruik gaat het af van die 2Gb bundel en niet van het onbeperkte tegoed

 


De onbeperkt bundel heeft helaas voorrang, dus die snelheid gebruik je. Alleen het verbruik wordt wel afgeschreven dus. Ik wil je toch even vragen te wachten tot de onbeperkt bundel is afgelopen de 19e, daarna moet alles weer goed gaan. 


Dat is toch tegenstrijdig. En ik weet dat ik moet afwachten, maar het blijft een hele rare actie dat iets wat ik niet meer heb, toch bepaalt wat ik krijg. Dus blijft de frustratie bestaan. Voor mij ik de volgende keer beslist geen KPN meer.


Die frustratie begrijp ik volledig. Het is gewoon heel spijtig dat die onbeperkt bundel alles overneemt. Helemaal mee eens.Â