Skip to main content

Wat zou de snelheid van mobiele data moeten zijn? Ik heb vandaag 2 keer getest op 2 verschillende locaties met 2 verschillenden mobiele telefoons (wifi uiteraard uit). Op een locatie kreeg ik bij KPN een dowload van 14 en upload van 5. Op dezelfde locatie met zelfde toestel bij en vodafone en t-mobile: download van 135 en upload van 60. Op een andere locatie zelfde test gedaan waarbij vodafone en t-mobile gelijke waardes aangaven, gaf kpn uiteindelijk een download van 96 maar de upload blijft op 5. Getest met een samsung s22 ultra en een zakelijk abonnement van KPN.

 

@AudieB Welkom op het forum. 

Op het moment dat het daadwerkelijk om een zakelijk abonnement gaat. Wordt het voor mij lastig om je vraag te beantwoorden. 

Mocht je inderdaad een toestel van de zaak hebben dan zou ik je willen adviseren je vraag te stellen via: https://zakelijkforum.kpn.com/


Hallo Rutger, ik probeer een account aan te maken op de zakelijke forum, maar ik kan mij daar niet aanmelden. Ik heb idd een zakelijk abonnement (mobiel en vaste telefoon en internet). Ik krijg het niet voor elkaar….


Hallo Rutger, ik probeer een account aan te maken op de zakelijke forum, maar ik kan mij daar niet aanmelden. Ik heb idd een zakelijk abonnement (mobiel en vaste telefoon en internet). Ik krijg het niet voor elkaar….

Hallo @AudieB wat voor (fout)melding(en) krijg je dan als je je probeert aan te melden?

 


@AudieB Mocht het niet lukken om een account aan te maken op het zakelijke forum. Zou ik je willen adviseren even contact op te nemen met 0800-0403. 

Dan kunnen mijn collega's je telefonisch verder helpen. 

Zakelijke gegevens kan ik zelf verder helaas niet inzien. 


Bedankt voor de reactie. Ik pak het op.