Skip to main content

Sinds enige tijd kan ik door sommige mensen niet gebeld worden. Zij krijgen dan direct te horen dat mijn nummer buiten gebruik is. Zelf kan ik wel altijd bellen en er zijn ook mensen die geen problemen hebben om mij te bellen.

Ik heb al een nieuwe simkaart ontvangen en ben afgelopen week in de KPN-winkel geweest, waar ze mijn telefooninstellingen gecheckt hebben en de netwerkinstellingen gereset hebben.

Nu heb ik ook mijn simkaart in een andere telefoon geplaatst, maar ook dan blijft het probleem bestaan.

Wat nu? Hoe nu verder???

Hallo @Dini2 

Zit je al langer met je mobiel bij KPN of ben je recent met nummerbehoud overgestapt van een andere provider naar KPN? Is toen het probleem begonnen?


Dag Ruud,

Nee hoor, ik zit al langere tijd bij KPN.
Nooit geen problemen gehad, tot vd zomer ergens een keer. Toen is het begonnen bij mijn weten.

groet Dini


Hallo @Dini2 een vervelende situatie zo. Kan jij die personen wel altijd bellen?
Weet jij bij welke provider ze zitten? Het probleem kan tenslotte ook aan de andere kant zitten.


Ik kan die personen wel gewoon bellen ja.

ik weet niet bij welke provider ze allemaal zitten; dan zou ik dat bij een aantal eens na moeten vragen 🤔


Hi @Dini2, welkom hier. 

Wat een nare situatie. Ik help graag. 

Ik kan die personen wel gewoon bellen ja.

ik weet niet bij welke provider ze allemaal zitten; dan zou ik dat bij een aantal eens na moeten vragen 🤔

Zou je dit willen doen? Ik heb het vermoeden dat dit een bepaalde provider is. 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En zou je onder Persoonlijke opmerkingen ook een 2 nummers willen vermelden die jou niet kunnen bereiken? Dan maak ik hier werk van. 
 


Opzoeken nummer bij aanbieder :

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken


Ik heb mijn profiel ingevuld. Heel fijn als je me zou kunnen helpen!


Is dit inderdaad al opgelost ? Of heeft iemand per ongelijk verkeerd geklikt ergens ? Dat lijkt mij ook hier weer het geval.


O jee, inderdaad, dit is nog niet opgelost! Kan ik dit antwoord ook weer ergens ongedaan maken?


Nee, ik meen van niet, dat moet een moderator doen.

Mijn vermoeden was juist dus, dit komt vaker voor, een keer verkeerd klikken en je kan het niet meer ongedaan maken, daar zou op z’n minst een bevestigings vraag achter weg moeten komen nmi.

Voor op de verbeterpunten lijst stel ik voor, wie beheert die ?  :-)


Hopelijk  volgt  @Alex_P dit probleem nog op, ondanks de onbedoelde status “Beantwoord".

Door deze mention ⏫ probeer ik nog even zijn aandacht te trekken.


Dat kan en wil ik uiteraard. @Dini2. Bedankt voor de gegevens en de voorbeeldnummers. Ik heb een melding aangemaakt voor de technische dienst. Ik verwacht dat ze contact opnemen in de loop van volgende week. Hou dus ook je telefoon in de gaten mochten ze je bellen. 


@Alex_P Fijn, dank je!


@Alex_P tot op heden heb ik nog niets vernomen van de technische dienst en het probleem is ook nog niet verholpen. Zou je hier nog eens achteraan kunnen gaan voor me? Alvast bedankt!


Hi @Dini2, ik zie een melding van gisteren dat ze jou niet hebben kunnen bereiken en een melding van vandaag dat het nu zou moeten werken. Zou je dit willen controleren? 


@Alex_P ik heb daarstraks inderdaad n berichtje van KPN gehad dat het probleem verholpen was. Heb zelf proef op de som gedaan en het lijkt inderdaad opgelost. Heel erg fijn en bedankt voor je hulp!


@Alex_P ik heb daarstraks inderdaad n berichtje van KPN gehad dat het probleem verholpen was. Heb zelf proef op de som gedaan en het lijkt inderdaad opgelost. Heel erg fijn en bedankt voor je hulp!

Geen probleem, graag gedaan.