Skip to main content

Vorige week maandag - 11 april - sprak ik een KPN medewerkster vanwege een vraag die ik had en toen ik besloot om erover na te denken kwam ze met een speciale aanbieding t.w. een GRATIS Lenovo tablet en ik hoefde alleen de abonnementskosten te betalen van € 10. 
Na verdere uitleg van die mevrouw heb ik van die aanbieding gebruik gemaakt! 

Echterheb ik hem na ontvangst bijna gelijk weer teruggestuurd omdat die aanbieding niet klopte!! De tablet was NIET gratis want ik moest nl. € 5 p.m. aan het toestel betalen en € 5 voor het abonnement (SIM kaart!)! 
Een dag later krijg ik per mail mijn contract! Toen ik die opende zag ik ‘mijn handtekening’ staan!?!?!?!

Mijn vraag is nu, hoe komt de KPN aan die handtekening als ik zelf niet heb getekend? Maar krijg wel een ‘door mij getekende’ contract?
Dit vind ik lijken op valsheid ingeschrifte!!!! Ik heb alleen, via een tablet van de bezorgdienst, mijn handtekening gezet maar dit was niet de handtekening die ik op mijn contract zag!!

Heeft iemand die ook wel eens aan de hand gehad? Ik wil nl. NIET aan het contract vastzitten van een - inmiddels geretourneerde - Lenovo tablet!! 

Hallo @Koroh51 ,

Dat met die handtekening is natuurlijk een heel vreemd verhaal. Je hebt sowieso 14 dagen de tijd om onder het abonnement uit te komen. Bel daarvoor met 0800-0402. Opzeggen kan niet via dit forum.

Overigens is dit verder geen rare actie. De normale prijs van dit abonnement is 10 euro per maand. Jij betaalt ook 10 euro per maand, maar administratief gezien wordt het gesplitst in 5 euro voor het tablet en 5 euro voor het abonnement.

Je bent dus niet duurder uit dan normaal. Het enigste verschil is dat je wel minimaal twee jaar aan het abonnement vastzit. 

Hier staat deze actie :

https://shop.kpn.com/mobiel/tablets/lenovo/lenovo-tab-m10-hd-2nd-gen-4g/grey-64gb/

Dit is de normale prijs : 

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/


Hallo @Noordzee,


Dank voor je bericht.  Bij mij ging het er om dat de dame van de KPN zei  da ze voor mij een ‘leuke aanbieding’ had t.w. een GRATIS Lenovo tablet. Deze is echter NIET gratis. Ik zou alleen de abonnementskosten betalen van € 10. Maar toen ik door een vriendin geattendeerd werd dat deze aanbieding helemaal niet gratis was bleek zij gelijk te hebben.

De abonnementskosten van € 10 vind ik prima, als de tablet inderdaad gratis was. Maar uit die € 10 zou ik nl. wel € 5 abonnementskosten betalen en € 5 voor het toestel. Dus dan is het toestel NIET gratis zoals zij mij had voorgespiegeld.

Dus dat was iets waar ik over viel en uiteraard ga ik morgen de KPN bellen en vragen hoe het komt als ik telefonische een deal sluit ik een ‘door mij getekende’ (notabene met blauwe pen!!) contract krijg toegestuurd terwijl ik weet dat ik niks getekend had? 

Heel vreemd. Maar morgen hoop ik meer te weten!!  Dus wordt vervolgd! 

​​


Hi @Koroh51, jammer om te horen dat de aanbieding anders bleek dan je eerst gedacht had. Ik zie dat @Noordzee al toegesneld is in je topic, en een mooi compleet antwoord gegeven heeft. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent. Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Hallo @Alexandra,

 

Zeker jammer dat de aanbieding dus niet gratis was. Intussen is alles opgelost, de tablet teruggestuurd en ik heb mijn verhaal bij de KPN klantenservice kunnen doen. 
Dus ‘case closed’!  


Tja... bij KPN noemen ze zo iets "gratis" op de factuur staat bij oudere abonnementen bijvoorbeeld ook "gratis tv-ontvanger". Terwijl je je zo wel kunt bedenken dat die niet echt gratis is.