Skip to main content

Op dit moment hebben mijn moeder en ik één gezamelijk klantnummer waar twee mobiele nummers onder vallen. Graag zouden wij deze willen splitsen, zodat we elk ons eigen klantnummer hebben en onze eigen factuur krijgen. In de winkel werd gezegd dat wij een contractsovername moeten doen, verkoper begreep niet dat het eerst gesplitst moet worden voordat wij een contractsovername kunnen doen. Kunnen jullie aangeven hoe ons klantnummer gesplitst kan worden?

Elk abonnement heeft zijn eigen klantnummer. Meerdere abonnementen onder 1 klantnummer is onmogelijk bij particuliere abonnementen. Dus vandaar dat die verkoper in de winkel u niet begreep.

Wat wel kan: meerdere mobiele abonnementen op 1 factuur. Heeft u dat misschien? 


Hi @Anouk123x, welkom hier. 

Elk abonnement heeft zijn eigen klantnummer. Meerdere abonnementen onder 1 klantnummer is onmogelijk bij particuliere abonnementen. Dus vandaar dat die verkoper in de winkel u niet begreep.

Wat wel kan: meerdere mobiele abonnementen op 1 factuur. Heeft u dat misschien? 

Ik grijp even in, want dit kan zeker bij particuliere abonnementen. En dit kunnen wij voor je splitsen. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan ga ik voor je bezig. 


@Alex_P Dank voor je snelle reactie. Mijn relevante gegevens heb ik zo ver als mogelijk aangevuld.


@Alex_P Dank voor je snelle reactie. Mijn relevante gegevens heb ik zo ver als mogelijk aangevuld.

Dank! Zou je ook het tweede nummer willen invullen waar het om gaat? Ik zie het, denk ik, maar ik moet het toch vragen ivm wetgeving.  


@Alex_P De gevraagde gegevens heb ik aangevuld. 


@Alex_P kunt u aangeven als het is gelukt ? Alvast bedankt !!


@Anouk123x, bedankt voor je gegevens. Het splitten van de klantnummers is mogelijk, maar dan blijft dit wel op dezelfde tenaamstelling waarop het nu staat. Dit kan ik voor jullie in gang zetten.

Wil je je nummer onder je eigen naam en IBAN etc? Dan is dit ook mogelijk, maar dan praten we over een contractovername die je in gang kan zetten door op die link te klikken.

Laat het me weten. 

 


@Alex_P Graag de klantnummers splitsen. Vervolgens zullen wij de contractovername in orde maken.


@Alex_P Graag de klantnummers splitsen. Vervolgens zullen wij de contractovername in orde maken.

Duidelijk, ik heb dit doorgezet.