Skip to main content

Hallo, wij hebben via kpn een spotify premium subscriptie. De subscriptie is gekoppeld aan het account van mijn dochter. Ik zou dit graag ontkoppelen en de subscriptie koppelen aan mijn eigen account. Is dit mogelijk? Zo ja, wat gebeurt er dan met het account van mijn dochter? Blijft deze bestaan? 

Hoi @Andre Hasselo en welkom op het forum! Als je op deze pagina op activatiecode opvragen klikt nadat je het e-mail adres (wanneer je Spotify via de vaste diensten hebt) of het 06-nummer (indien het bij een mobiel abonnement zit) in hebt gevuld, dan ontvang je op dat adres een nieuwe activatiecode. Het account van je dochter wordt dan op Free gezet, wat onder andere inhoudt dat er aardig wat reclame langskomt en ze een beperkt aantal nummers kan overslaan. Het account blijft echter wel gewoon bestaan. 🙂


Hoi @Sanne_M , bedankt alvast voor je antwoord! 

Als ik op de link klik waar je naar doorverwijst, en mijn e-mailadres invul geeft hij de foutmelding dit e-mailadres is niet gevonden. 

We hebben de activatiecode nog van het activeren van spotify aan mijn dochters account. Als we deze op dezelfde pagina invullen krijgen we de melding dat het account al bestaat met een link naar spotify. 

Heb jij misschien enig idee wat nu te doen?


Het 06-nummer invullen werkte dus ook niet? Wellicht is het aan een mobiel abonnement gekoppeld? 

Zo niet, zou je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik of ik een nieuwe code op kan laten sturen. 


Hoi @Sanne_M ,

Sorry voor de late reactie. Het 06-nummer invullen werkte ook niet. Meerdere malen, over verschillende dagen geprobeerd.

Wij hebben geen van allen een mobiel abonnement bij KPN dus dat kan het niet zijn.

Ik zal nu de gegevens invullen waar je om hebt gevraagd. Hopelijk komen we er dan uit.


Bedankt! Ik heb per mail een nieuwe activatiecode op laten sturen. 🙂 Die ontvang je binnen 3 uur op het kpnmail adres dat bij ons bekend is. 


@Sanne_M super bedankt! Het is helemaal geregeld :)


Fijn! Graag gedaan. 😁


Reageer