Skip to main content

Jaren lang trouw lid van KPN . Altijd gratis Spotify gehad . Ineens betaal ik hier 9,99 per maand voor .  Ja dat komt omdat je een hussel abonnement hebt , krijg je dan te horen. Maar dat is mijn niet verteld . Dus zoek het maar uit en dan zeg je het toch op . Nou dat heb ik meteen gedaan , dan maar geen spotify meer . Maar zodra een andere provider met 4K ontvangers komt ben ik weg bij KPN . Voel mij zwaar in de zeik gezet .

 

Bij welk abonnement had jij Spotify premium dan gratis?

Was dat bij een Alles-in-1 abonnement?

Zo ja, dan was Spotify niet gratis maar was Spotify in de prijs inbegrepen.

Plaats eens een screenshot van de tweede pagina van een factuur voor jouw oude abonnement.


Inderdaad. Een Alles-in-1 abonnement met "gratis" Spotify was gewoon ongeveer 8 euro duurder dan een vergelijkbaar abonnement zonder "gratis" Spotify. Hoe gratis is Spotify dan nog? 

Je moet naar de totaalprijs kijken. Niet naar individuele onderdelen. TV was ook "gratis" bij het Alles-in-1 abonnement. En telefoon was ook "gratis". Nu betaal je daar ook apart voor. Dat wil nog niet zeggen dat je totaal ook meer betaald. 


Ik kan maar van 4 maanden factuur terug kijken , toevallig dat ik mijn bankgegevens is uitpluis . 

KPN  laat mij ook al jaren betalen voor een vaste telefoon die ik al 20 jaar niet meer heb . Ook al opgezegd . Nu kpn nog .


Mijn vrouw was met haar mobiel abonnement naar KPN gegaan , en smeerde haar een hussel pakket aan , want dat was voordelig , niet erbij verteld dat je moest gaan betalen voor Spotify . Het is goed dat ik de rekeningen eens naloop .


KPN  laat mij ook al jaren betalen voor een vaste telefoon die ik al 20 jaar niet meer heb . Ook al opgezegd . Nu kpn nog .

Dat was bij het Alles-in-1 pakket een vast onderdeel wat niet verwijderd kon worden. Bij Hussel wel. Daar word alles apart gefactureerd, dus ook telefoon. En dat is daarmee nu ook uit te zetten.

Met Spotify werkt dat op dezelfde manier. Bij het Alles-in-1 pakket zit het in de pakketprijs. Bij Hussel zie je het apart op de factuur staan.


Als je inlogt op MijnKPN, je klikt op Producten en daarna op je thuis abonnement, dan zie je dit:

Onderaan staat een knopje "Bekijk alle facturen". Dan zie je ze van de afgelopen 12 maanden.


Ik kan maar van 4 maanden factuur terug kijken , ...

In de MijnKPN app kan je tot 18 maanden terug de factuur bekijken en op de MijnKPN site tot 12 maanden. Dan moet je echter wel het product even openen en kiezen voor het tonen van alle facturen.


Vertel gewoon het verhaal helemaal voor je iemand in deze val laat lopen . Ben boos , en ga spoedig weg bij KPN . Vergeet niet dat iedereen dit kan betalen .


Het is goed dat ik de rekeningen eens naloop .

Dat is zeker goed. Het is goed om dat gewoon elke maand te doen. 

Misschien had u ook gratis ESPN. En daarmee ga je wel flink de boot in bij een overstap naar Hussel. 


Vertel gewoon het verhaal helemaal voor je iemand in deze val laat lopen .

Welke val?

Waarschijnlijk ben je, net als ik, minder kwijt met het Hussel abonnement met €9,99 voor Spotify dan met jouw Alles-in-1 Comfort of Premium abonnement met Spotify in de prijs inbegrepen.


U had Alles-in-1 Standaard denk ik. Toch? Dat koste 72 euro per maand. En sinds de prijsverhoging van afgelopen zomer zelfs nog meer. Ik denk iets van in de 74 euro.

Alles-in-1 Standaard is een abonnement met 100 mb internet, 2 tv ontvangers + opnemen, een telefoon aansluiting en Spotify. Als u mobiel heeft ook het Pluspakket of ESPN gratis.

Bij Hussel gaat u daarvoor betalen: 47,50 + 10 + 5 + 9,99 + 2 = € 74,49. Indien u een mobiel abonnement van KPN heeft gaat er dan 5,- entertainmentkorting vanaf, maakt € 69,49. Het Pluspakket krijg je dan ook gratis. Alleen je kunt het niet gratis omwisselen voor ESPN, wat bij het oude abonnement wel kon.


U had Alles-in-1 Standaard denk ik. Toch? Dat koste 72 euro per maand. En sinds de prijsverhoging van afgelopen zomer zelfs nog meer.

Alles-in-1 Standaard is een abonnement met 100 mb internet, 2 tv ontvangers + opnemen, een telefoon aansluiting en Spotify. Als u mobiel heeft ook het Pluspakket of ESPN gratis.

Bij Hussel gaat u daarvoor betalen: 47,50 + 10 + 5 + 9,99 + 2 = € 74,49. Indien u een mobiel abonnement heeft gaat er dan 5,- entertainmentkorting vanaf, maakt € 69,49. Het Pluspakket krijg je dan ook gratis. 

klant heeft mobiel want dit is gebeurt samen met het mobiel abonnement van mevrouw. Dus eigenlijk moet een moderator even langs komen om mee te kijken. Dit abonnement zal waarschijnlijk inderdaad goedkoper zijn dan eerst. In de winkel hebben ze namelijk 0-0 incentive / baat om iemand om te zetten naar Hussel. Medewerker is tijd kwijt om dit uit te zoeken en een abonnement aan te passen en krijgt er niks voor terug. Hooguit een blije klant door deze goedkoper te maken.


En wat nu het vreemde is, is dat @Ad Hagenaars zo ongeveer uit z'n vel springt omdat hij nu (waarschijnlijk) goedkoper uit is.


Hoi Ad, je bent niet meer teruggekomen, maar ik vermoed inderdaad dat je, zoals andere gebruikers al hebben aangegeven, je inderdaad goedkoper uit bent. Als je wilt kan ik dit nog voor je nakijken. Laat dit hier dan even weten, en vul je forumprofiel in.