Skip to main content

Ik had spotify premium, zonder iets heb ik spotify free gekregen. Op mijn factuur staat dat ik spotify premium heb.

via Kpn contact gehad, ze hebben mij een mail gestuurd zodat ik opnieuw kon inloggen, maar nu kan ik alleen nog tegen betaling spotify premium krijgen , terwijl dit in mijn abonnement zit.

Hoe kan dit ?

In mijn abonnement zit spotify premium, nu heb ik ineens spotify free .

via kpn contact gehad en ze zouden mij een code toesturen maar dit is niet gebeurd.

kan iemand mij helpen?

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hoi @Thijs62 . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik heb hetzelfde probleem. Met het omzetten naar glasvezel is het abonnement gewijzigd naar Hussel en is Spotify Premium omgezet in Spotify Gratis (met reclame). Hoe kan ik de gratis Spotify Premium terug krijgen?

 


Hoi @ChristiaanL . Op die postcode vind ik geen spotify abonnement meer. Ik vrees dat die is komen te vervallen. Je kunt overwegen via MijnKPN weer spotify aan te vragen. 


Hallo Erwin,

Ik had Spotify Premium, als onderdeel van het KPN Compleet pakket. Met de glasvezelaansluiting is dit omgezet naar Spotify Free. Moet ik nu voor Spotify Premium apart een abonnement nemen? terwijl dit eerst in het compleet pakket zat. Door de glasvezel wordt ik teruggezet naar Spotify Free, dat voor iedereen Free is.


Spotify zat ‘gratis’ in oudere abonnementen. Dat waren samengestelde pakketten met vaak een voordelige korting.

Bij hussel stel je helemaal zelf je pakket samen en kun je dus spotify wel of niet aanvinken. Heb jij dit samen met een medewerker gedaan? Of heb jij het abonnement zelf omgezet via MijnKPN?


Een dame van het service centrum in Groningen heeft het voor mij omgezet. Ik had storing met mijn router. Zij heeft mij een nieuwe router verzorgd. Vanwege de glasvezelaansluiting heeft zij het abonnement omgezet, anders gebeurd er niets.


Begrijp ik goed dat de collega gezegd heeft dat er niks zou veranderen? Want het is wel de bedoeling dat ze met jou de nieuwe bestelling doorneemt. 

Heb je van het nieuwe abonnement ook een bevestiging ontvangen? In dat overzicht kun je zien wat je besteld hebt. Ik vrees dat spotify daar geen deel van uit maakt. 

 


Haha hussel voordelen is alleen maar nadelen.

Geen Spotify Premium meer , geen dubbele data en geen dubbele belminuten. Want word er gezegd ,je hebt een duurdere telefoon erbij. Slap gelul. En dan ben je al jarenlang klant.

Ben dr wel klaar mee met KPN. 

En als een van jullie moderators de moed heeft om hierop te reageren bel me dan maar want hier kom ik niet terug.


@Erwin_  de collega heeft niets over het vervallen van Spotify Premium gezegd. Wel dat ik per maand niet duurder uit ben. Een bevestiging heb ik zeker ontvangen en daar staat het ook beschreven. Ik ging ervan uit dat dit een automatische berichtgeving is en niet op de persoonlijke situatie gericht. Het zij zo. Weer wat geleerd.

Verder ben ik met de storing service zeer tevreden. Kreeg bij de uitval van de router extra data op de bundel om via de telefoon een hotspot te maken, zonder kosten.


Jammer dat de telefonische voorlichting zo gebrekkig is geweest. Ik ben blij dat je het zo opvat en ook dat de andere service goed is bevallen.

 


Ik heb ook opeens spottify free, terwijl ik een abonnement heb!

Frank


@violist : kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken.


Hallo Erwin,

tot mijn verbazing zie ik op de factuur van 6 augustus met kenmerk 11157241315 bij de Gratis Produkten o.a. “Spotify Premium - gratis” staan. Het abonnement is al een Hussel Internet 100 Mbits/sec met Pluspakket. De financiële tak van KPN vindt dat wij nog steeds Spotify Premium moeten hebben. De technische tak van KPN heeft ons overgezet op Spotify Free. Ik ga ervan uit dat de financiële administratie akkoord gaat met het voortzetten van Spotify Premium. Kan dit dan geregeld worden?

Chris


@ChristiaanL : Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Mijn profiel is bijgewerkt.


Die factuur is een 'gebroken’ factuur. Daar staat zowel jouw oude pakket (voor een deel) als het nieuwe pakket op. Inclusief de gratis diensten die bij het ‘oude’ abo hoorden. 

Daar zit dus de onduidelijkheid. Helaas dus geen spotify bij je nieuwe hussel abonnement :-(


hoi! 

 

Sinds afgl maand heb ik mijn abo weer verlengd, en daar Spotify weer bij genomen. Deze staat braaf op de factuur, maar bij inloggen op Spotify lijkt het niets meer op premium. 

Nu lees ik iets over nieuwe codes bij inloggen?! Wie o wie kan en wil mij helpen? 

Steevie 


@Steevie83 : Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd. Die krijg je straks via SMS.  Laat je weten of het daarmee opgelost is?


Goedemorgen, 

 

net als voorgaande heb ik onlangs mijn mobiele abonnement verlengd en er wederom Spotify Premium bij genomen. Nu is, met het aflopen van voorgaande abonnement, ook mijn Premium terug gezet naar Free. Ik heb wat gelezen over dat activatiecode's per SMS verstuurd worden binnen enkele uren na ingaan van het abonnement, maar misschien is dit anders met verlenging.

Wanneer ik op de website mijn email of 06-nummer invoer om een code aan te vragen, krijg ik de melding dat het emailadres of telefoonnummer het is gevonden.

 

Kan ik hier alsnog een activatiecode voor krijgen of is er iets wat ik zelf kan/moet doen ?


@ChrisCH : Ik ga je daarbij proberen te helpen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna, hier een seintje geven?


@Erwin_ mijn profiel ingevuld 


Tot vóór vandaag had ik de middelen om jou een nieuwe code toe te sturen. Het proces is echter veranderd.

Je kunt het nu zelf via deze website: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

(helaas zijn er nu wel werkzaamheden omdat we dit proces aan het omzetten zijn)