Skip to main content

Goedemiddag

Spotifay geactiveertddoor reclame blokje op spotifay.Daar kon je op oke drukken en naar muziek luisteren zonder reclames. Betalingen lopen via mijn mobiele telefoon abonnement van kpn. Ik heb gebeldĀ met kpn, zij verwijzen me naar spotifay en spotifay verwijst me naar kpn. Ik zit nu aan een abonnement vast die ik niet meer wil maar waar ik niet vanaf kom. Wat nu? Vriendelijke groet.

Ā 

Goedenavond @mirandarovers! Welkom op het KPN Forum en goed dat je hier om hulp vraagt!

Ik begrijp dat je Spotify geactiveerd hebt door op een reclameblokje te klikken? Dat was in de Spotify app?

Ik doe nu zonder jouw klantgegevens de aanname dat de maandelijkse kosten nu via een online aankoop gefactureerd worden. Kun je het abonnement ook terug vinden via de appstore van jouw toestel?Ā 
Afhankelijk van welk type toestel jij gebruik maakt, kun je dat als volgt inzien:

Online aankoop beheren in Android:

Belangrijk:Ā Als je de app verwijdert, wordt je abonnement niet opgezegd.

  1. Open de Google Play-app.
  2. Tik rechtsboven op het profielicoon.
  3. Tik opĀ Betalingen en abonnementenĀ en danĀ Abonnementen.
  4. Selecteer het abonnement dat je wilt opzeggen.
  5. Tik opĀ Abonnement opzeggen.
  6. Volg de instructies.

Tip:Ā Als je een abonnement hebt bij een app en de app uit Google Play wordt verwijderd, wordt je toekomstige abonnement opgezegd. Je krijgt geen terugbetaling voor eerdere abonnementen.

Bron:Ā Google support


Online aankoop beheren in iOSĀ (iPhone, iPad of iPod touch)

  1. Open de Instellingen-app.
  2. Tik op uw naam.
  3. Tik op 'Abonnementen'.
  4. Tik op hetĀ abonnementĀ dat u wilt beheren. Wordt hetĀ abonnementĀ dat u zoekt niet weergegeven?
  5. Tik op 'AnnuleerĀ abonnement'.

Bron:Ā Apple support

Ik ben ook benieuwd wat je te zien krijgt, als je inlogt in jouw Spotify account? Ik wacht jouw reactie af!


Veel dank voor uw reactie, maar op deze manier is het niet gelukt. Geeft aan geen abonnement in playstore.

Op het spotify account wordt ik terug verwezen naar kpn. De rekening wordt inderdaad opgeteld bij mijn mobiel abonnement. Onderstaand foto van scherm op spotify site.

Vriendelijke groet MirandaĀ 

Ā 


Bedankt voor jouw reactie en screenshot! Ik wil graag achter de schermen met jou meemaken en dat kan ik, op basis van jouw klantgegevens.

Wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Alles wat je invult in de vakjes waar "PrivĆ©ā€ achter staat, is alleen zichtbaar voor de KPN Moderators.
Graag de volgende gegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummerĀ 
  • 06 nummer waar Spotify op geactiveerd/ gefactureerd wordt

In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Gedaan

Groetjes mirandaĀ 


Ik heb een bericht gestuurd naar een achterliggende afdeling, met de vraag om even mee te kijken. Je krijgt binnen 3 werkdagen een terugkoppeling van ons!


Heel graag, dankjewel.Ā 


Goedemiddag @mirandarovers! Ik zie dat Spotify Premium inmiddels beƫindigd is: fijn dat het opgelost is!


Ja,fijn.Ā 

DankjewelĀ