Skip to main content

Wij stappen over op spotify Family, dus ik wil mijn Premium abonnement opzeggen. Er staan verschillende stappenplannen op internet maar ik krijg op mijn scherm niet de opties te zien die daar vermeld staan. 

Hoi @leok59. Welkom op het KPN Forum. 

Hieronder lees je hoe je Spotify Premium of Spotify Family kan opzeggen?

Internet en TV abonnement of Internet abonnement
Spotify Premium of Family kun je opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op MijnKPN met je KPN ID
  2. Klik in MijnKPN op de groene knop p Thuis] Image
  3. Klik op p Producten] Klik op pWijzig uw pakket en of extra opties]
  4. Verwijder onder rInternet] het vinkje bij Spotify Premium of Family Rechts in beeld zie je je nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop pVolgende] Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop pPlaats bestelling]
    Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.


Mobiel of Mobiel Internet abonnement
Spotify Premium kun je opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op MijnKPN met je KPN ID.
  2. Klik op de groene knopo Mobiel ]
  3. Klik op p Abonnement] Klik onder rExtra opties] op pKPN Spotify Premium]
  4. Klap het menu uit door op het pijltje e>] te klikken
  5. Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop pZet ExtraOptie uit]

Spotify Premium wordt dan binnen een maand teruggezet naar de gratis variant, Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

 

Bron: Activeer Spotify Premium of Family


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Sorry voor mijn late reactie.

je informatie was erg nuttig; probleem was daarmee weer opgelost. Thnxs. 👍


Sorry voor mijn late reactie.

je informatie was erg nuttig; probleem was daarmee weer opgelost. Thnxs. 👍

Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebt, dan horen we het graag van je!