Skip to main content

Hi, via mijn KPN all-in-one zie ik Spotify vermeld op mijn factuur. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw reactie.

 

gr, L

Hi Rovali, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Hallo Alex, ik heb de gegevens ingevuld via de link. Het zou fijn zijn als je me verder kunt helpen. Bedankt alvast voor je reactie.

gr, L


Ik doe mijn best. Ik zie echter dat dit account als sinds 2014 gekoppeld is, aan een Facebook account. Herken je dit niet? Anders kan ik het voor je resetten. 


Dit account werd vroeger door mijn ex gebruikt. Na de scheiding heb ik het kpn-abonnement overgenomen op mijn naam. En tijd lang heeft hij nog gebruik gemaakt van het spotify account maar inmiddels heeft hij zelf een nieuw account. Als je mijn account kan resetten dan heel graag.

 


Duidelijk. Ik heb het voor je gereset. Je krijgt de nieuwe code binnen enkele uren via e-mail. Laat je nog even weten of het is gelukt? 


Rovali, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste,

Ook ik heb een geval van spotify premium bij compleet, naar mail enz wordt niet herkend voor activatie code?

Hgr,

Nicole


Hi @Nicolev_25, welkom hier. 

Ik zie dat je Premium account sinds 2016 gekoppeld is aan een Facebook account, herken je dit niet? Zo niet, dan kan ik het resetten voor je. Dan krijg je een nieuwe code om een ander account te koppelen. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @Alex_P ,

 

Aha! Nu kan ik er inderdaad bij. Dankjewel.

 

Hartelijke groet,

Nicole


Top, en graag gedaan uiteraard.