Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben voor het eerst overgestapt, heb jaren bij dezelfde provider gezeten maar na een verandering van naam is de kwaliteit ontzettend achteruit gegaan en nu dus de knoop doorgehakt en overgestapt.

nu ben ik aan het stoeien met de activatie van de 2 esims. heb thuis abonnement (tv internet) en 2 mobiele abonnementen afgesloten. op een email adres dus alles staat door elkaar.

ik geloof dat ik nu beide telefoonnummers heb gekoppeld aan de kpn app. er staan alleen 2 vreemde telefoonnummers. we hebben gekozen voor overstappen met nummerbehoud.

ik wil ook graag een sim voor mijn iwatch koppelen aan mijn mobiele abonnement maar geen idee hoe.

en ik wil ook graag de eredivisie op mijn thuis abonnement koppelen maar ik zie niet hoe.

ons abonnement gaat trouwens in op 18 april 

normaal ben ik dus best handig kwa dingen zelfstandig doen maar ik kom er niet uit, en door de 20 verschillende emails en sms berichten ben ik de weg kwijtgeraakt 🫣

advies en hulp is zeer gewenst 

fijne paasdagen 🐣

Voor een snelle reactie kun beter bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken.

Op werkdagen van 8 uur tot 18 uur 


Hallo @Gabry1986 

ik geloof dat ik nu beide telefoonnummers heb gekoppeld aan de kpn app. er staan alleen 2 vreemde telefoonnummers. we hebben gekozen voor overstappen met nummerbehoud.

 

Je geeft aan dat je abonnement ingaat op 18 april. Geldt dat ook voor de mobiele abo's?
Bij nummerbehoud wordt het nummer pas aan KPN overgedragen op de afgesproken overstapdatum. Tot die tijd blijft jouw nummer actief bij de oude provider en heb je bij KPN een tijdelijk nummer. Dit is alleen administratief en het nummer verdwijnt bij de overdracht.


Hallo @Gabry1986 

ik geloof dat ik nu beide telefoonnummers heb gekoppeld aan de kpn app. er staan alleen 2 vreemde telefoonnummers. we hebben gekozen voor overstappen met nummerbehoud.

 

Je geeft aan dat je abonnement ingaat op 18 april. Geldt dat ook voor de mobiele abo's?
Bij nummerbehoud wordt het nummer pas aan KPN overgedragen op de afgesproken overstapdatum. Tot die tijd blijft jouw nummer actief bij de oude provider en heb je bij KPN een tijdelijk nummer. Dit is alleen administratief en het nummer verdwijnt bij de overdracht.

klopt idd, alles gaat de 18e over. 

oke dan verklaart dat idd de vreemde nummers.

kan ik ook mailen of via een chat een medewerker spreken inplaats van bellen? het is nu natuurlijk pasen en dan zullen ze sowieso vandaag niet bereikbaar zijn, plus ik heb geen haast 😬


Nee, mailen of chatten met een medewerker is niet beschikbaar. Naast bellen kan je een KPN winkel bezoeken, ook is contact via Facebook en X mogelijk. 


Nee, mailen of chatten met een medewerker is niet beschikbaar. Naast bellen kan je een KPN winkel bezoeken, ook is contact via Facebook en X mogelijk. 

Chatten kan tegenwoordig wèl weer @RBxx via KPN DOT. Ik had vorige week iets en kwam DOT toevallig tegen via de servicepagina's in MijnKPN, eerst vraagt een chatbot e.e.a. en kwam er niet uit en stelde voor dat KPN mij DIRECT terug zou bellen als ik mijn nummer door gaf.

Ik had het laatste cijfer van mijn nummer  ingetoetst en werd meteen gebeld door 0800 0402 en werd keurig geholpen.

 


Klopt. Chatten met Dot, de digitale assistent, kan al langer @N.N. en die kan ook al een hele tijd een terugbelafspraak aanbieden, maar chatten met een medewerker is niet mogelijk. En dat was de vraag.


Klopt. Chatten met Dot, de digitale assistent, kan al langer @N.N. en die kan ook al een hele tijd een terugbelafspraak aanbieden, maar chatten met een medewerker is niet mogelijk. En dat was de vraag.

Als ik teruggebeld wordt via de chat en heb een medewerk(st)er aan de lijn is dat toch naar aanleiding van de chat en heb je toch rechtstreeks contact en daar gaat het toch om? Of zie ik het verkeerd @RBxx 

Het gaat er om dat je rechtstreeks contact met iemand hebt, hoe maakt dan niet uit, toch?

 


Klopt, maar daarvoor kan je ook zelf bellen. Het grote voordeel via Dot is dat je niet zelf aan de lijn hoeft te blijven, maar direct of op een afgesproken moment wordt teruggebeld.


Reageer