Skip to main content

Goedemorgen,

Een tijdje geleden mijn abonnement verlengd via belsimpel. Nieuwe moest op 4 juni ingaan, echter kan ik nergens vinden of dat inderdaad gebeurd is. In de Mijn KPN app staat nog steeds mijn oude abonnement.

Moet ik actie ondernemen of afwachten?

M.V.G

Hallo @VB-N,

Abonnementen gaan vaak alleen in op werkdagen, gezien het vandaag zaterdag is zou ik even afwachten tot maandag dinsdag. Meestal krijg je nog een SMS op het telefoonnummer dat je nieuwe abonnement ingegaan is. 

 

Edit : Maandag is 2e pinksterdag, bedankt voor de heads-up Ray_mond. 


Hallo @VB-N,

Abonnementen gaan vaak alleen in op werkdagen, gezien het vandaag zaterdag is zou ik even afwachten tot maandag. Meestal krijg je nog een SMS op het telefoonnummer dat je nieuwe abonnement ingegaan is. 

Maandag is 2e Pinksterdag. Weet niet of dat bij KPN dan wordt gezien als een werkdag. 


Maandag is 2e Pinksterdag. Weet niet of dat bij KPN dan wordt gezien als een werkdag. 

Scherp! Even niet aan gedacht :). 


Maandag is 2e Pinksterdag. Weet niet of dat bij KPN dan wordt gezien als een werkdag. 

Zien wij als een feestdag. Maar tegelijkertijd ook een werkdag… want ik ben nu aan het werk! 😉😅

Goedenavond @VB-N! Leuk om te lezen dat je via Belsimpel opnieuw voor KPN heb gekozen! 

Hallo @VB-N,

Abonnementen gaan vaak alleen in op werkdagen, gezien het vandaag zaterdag is zou ik even afwachten tot maandag dinsdag. Meestal krijg je nog een SMS op het telefoonnummer dat je nieuwe abonnement ingegaan is. 

Een extra toelichting: nummerporteringen, het overzetten van mobiele nummers van de ene naar de andere provider, worden niet in het weekend uitgevoerd.
Als je een abonnement met nieuw nummer of een verlenging aangevraagd, kan dat op elke dag van de week in gaan (je kunt bijvoorbeeld op zondag al koffie drinkend een nieuw abonnement of verlenging in orde maken via één van onze winkels).

Als het abonnement of verlenging in gaat, volgt er altijd een bevestiging per SMS en e-mail. Heb jij deze inmiddels ontvangen, @VB-N?


@Shyrin_ goede morgen, ja inmiddels wel SMS gehad. In de app is de abonnement ook al aangepast. Ik zie alleen nergens dat mijn Hussel korting aan staat. Moet daar iets voor doen. Het zou automatisch aan staan. 

 


@Shyrin_ goede morgen, ja inmiddels wel SMS gehad. In de app is de abonnement ook al aangepast. Ik zie alleen nergens dat mijn Hussel korting aan staat. Moet daar iets voor doen. Het zou automatisch aan staan. 

Gaat inderdaad automatisch, kan enkele werkdagen overheen gaan. Je krijgt ook weer een SMS als deze korting verwerkt is.  Wordt met terugwerkende kracht geactiveerd, zodat je geen korting misloopt.


Wat @Chrizziey inderdaad zegt + in de MijnKPN app kun je de geactiveerde voordelen inzien via het Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken