Skip to main content

Zit met zelfde probleem, nu in Porto wel 1000 mb 2x besteld en SMS ontvangen en geen idee omdat ze niet zichtbaar zijn, na half uur eindelijk iemand die mij chatte wat er nog stond en direct verbinding weg, waar kan ik zien wat er nog over is !!! 
*** kpn slechtste service die er is !!! 
12 minuten wachten op een terras terwijl ik leukere zaken kan doen in mijn 1e vakantie in 2 jaar . 
regel het of bel mij dat het is opgelost .

kan nu niets delen en dat is jullie hoofdcore toch ?? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en bericht aangepast i.v.m. huisregels

Beste @Trx850, ik merk dat je niet blij bent, maar ik begrijp nog niet helemaal wat er aan de hand is. Je hebt twee keer 1 GB besteld, maar je ziet nu niet of het gelukt is? Waar bekijk je dat dan? Dat zou je namelijk gewoon via MijnKPN in moeten kunnen zien. Als je een sms hebt gekregen met dat het erop staat, kan je er vanuit gaan dat het in orde is, toch? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, vul je dan je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Ik ben vanuit het buitenland lang bezig geweest om contact te krijgen, en via lang wachten in de chat heb ik een antwoord ontvangen, even later bleek het ineens wel zichtbaar want ik wil weten wat ik aan Mb ‚s nog overheb. Die ik duur moest kopen, blijkbaar  is er ineens iets omgezet. Daarnaast baal ik ervan dt mijn opgebouwde MB van Telfort als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, had er 80.000 mb staan voor het buitenland nu kan ik voor €8,— 1000 mb kopen voor een woekerprijs. De TV ellende van de kerstdagen met de fout gelopen update alles gaat fout. Ik ga mij daarom elders informeren. Heb compleet pakket tv, internet en  2 telefoons . 
Zit al op rond de €150 pm aan kosten en dat moet elders goedkoper kunnen.


Daarbij wil ik opmerken dt de bereikbaarheid via alleen de chat „****“  is, zeker vanuit het buitenland. Dit had ik in 30 sekonden kunnen vertellen maar ben een uur aan het klooien geweest terwijl mijn vrienden gezellig zaten te eten

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Jammer om te lezen dat je hier niet van op de hoogte was. In de bevestiging van je bestelling destijds, heeft wel een linkje naar onze website gestaan waarin ook vermeld wordt dat je de bundels bij KPN niet mee kunt nemen naar de volgende maand. Daarnaast kan je ons bereiken via de telefoon (in het buitenland +31612001200), chat, Facebook, Twitter en het forum. Goed dat je er uiteindelijk wel achter bent gekomen hoe de vork in de steel zit!


Ik heb er nooit zelf voor gekozen om te switchen van Telfort en de slechtere service en voorwaarden.

maar die keuze ga ik binnenkort wel doen .

KPN  zijn voor mij grote graaiers geworden 

en er achter gekomen ben ik door de hoge kosten