Skip to main content

Als er in de mail staat “juiste documentatie niet aanwezig” en de afmelding komt nadat het tijdsvak waarin geleverd wordt verstreken is, dan moet ik als klant een nieuwe afspraak inplannen. 

Waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat het te druk was en dat je niet hebt kunnen leveren. Dit komt over alsof KPN zijn zaakjes niet voor elkaar heeft terwijl het net zo goed kan dat de koerier het te druk had. In ieder geval moet ik nu nog langer wachten tot het alsnog geleverd wordt. 

Door dit soort gedoe heb ik - de klant - een hele avond moeten wachten op niets en moet ik zelf aan de gang om jullie (kpn en koerier) probleem op te lossen door een nieuw tijdvak op te geven en weer thuis te blijven en dan hoop ik maar dat er nu wel geleverd wordt..

 

Hallo @JPS308! Door de drukte ben ik nu pas aan jouw bericht toegekomen: excuses hiervoor! 

Zo te lezen heeft onze koerier het ook druk gehad en is de communicatie vanuit hen voor verbetering vatbaar: ik heb dit bij deze doorgegeven aan hen. Ik snap heel goed dat jij hiermee nu niet geholpen bent, het is wel het beste wat ik met jouw feedback kan doen. Belangrijker nog: heb jij jouw bestelling inmiddels ontvangen en kun je naar tevredenheid gebruik maken van jouw bestelling?

Ik hoor het graag van jou, ook als het niet zo is. 

 


“Belangrijker nog: heb jij jouw bestelling inmiddels ontvangen en kun je naar tevredenheid gebruik maken van jouw bestelling?”

Ik heb het pakje inmiddels gehad. 


Heel fijn! 
Mocht je nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden!