Skip to main content

Ik heb mijn iPhone 12 pro aangeschaft op 29-10-20. Werd geleverd 04-12-20 en dat is dan blijkbaar de aankoopdatum!! Oftewel geen recht op de korting van de AirPods !! Is niet mijn fout dat KPN zo laat levert. Nu al 4 mails gestuurd waar gewoon geen reactie op komt, geprobeerd te bellen naar het nummer wat wordt opgegeven, na 45 minuten hele slechte en dezelfde muziek maar opgehangen!

Vraag me af of er überhaupt nog gereageerd gaat worden!!

Als je als KPN een actie doet zorg dan dat je er gebruik van kan maken of doe hem anders niet!!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt Origineel topic

Hallo @Joost6720, bedankt voor je bericht en welkom op ons forum. 

Het is momenteel erg druk, daardoor zijn de wachttijden langer dan gewenst. Voor de Airpods actie geldt dat de datum waarop je de bestelling geplaatst hebt, dat de aankoopdatum is èn dat jij je moet registreren vóór 20 december 2020. Voor zover we praten over goed of fout: wij leveren bestellingen het liefste ook zo snel mogelijk, maar hebben ook te maken met een voorraad en als die op is… Is het wachten op een nieuwe voorraad en daarom hebben wij de registratietermijn voor deze actie ook verlengd naar 20 december 2020.

We hebben 3 verschillende Airpods acties lopen: heb jij je geregistreerd voor de juiste actieperiode: Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. 

Als je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen van de betreffende afdeling, wil jij dan jouw profiel aanvullen met het klantnummer, mobiele nummer en bestelnummer? Dan ga ik mijn best doen om de status voor je na te kijken. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt?
​​


Hoi Shyrin , dank voor je antwoord. Heb voor de juiste actie periode geregistreerd maar kreeg dus als antwoord dat de aankoop op 4 december was!

Heb intussen mijn profiel aangevuld, hoop dat je iets meer te weten komt!

In ieder geval alvast bedankt voor je moeite!


Helder! Dat klopt niet, ik zie dat wij ook als aankoopdatum 29-10-2020 geregistreerd hebben staan. Ik ga hier achteraan en zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten!


👍


Je aanvraag is inderdaad afgewezen met als reden aankoopdatum buiten actieperiode. Je gaf aan al een aantal keer gemaild te hebben: heb je ook een kopie van jouw contract en de bestelbevestiging meegezonden? Op basis daarvan kun je dan alsnog aanspraak maken op de actie. De registratieperiode van de actie is nu nogmaals verlengd, dus het gaat hoe dan ook goed komen!


Heb alles wat ze maar wilde weten meegestuurd!!

maar vanuit hun kant nog weinig reactie!!


Ook daar hebben ze het heel erg druk, dus een reactie kan even op zich laten wachten. Wanneer heb je hen precies gemaild met jouw bestelbevestiging en contract?


Ben daarmee begonnen 8-12-20 en afgelopen dinsdag voor de laatste keer!


Net bericht gekregen dat ik de Airpods kan bestellen!

bedankt voor je moeite!


Super! Eind goed, al goed :wink: !
Heb je in de toekomst nog vragen of loop je ergens tegenaan, laat het dan gerust weten!