Skip to main content

Hallo, 

 

Op Vrijdag 28 Augustus heb ik online een sim-only abonnement besteld met nummerbehoud, maar het enige wat ik tot nu toe heb ontvangen is een bevestigingsmail. Ik heb mijn Tel-nr nodig voor het inloggen bij Digid en dergelijke dus heb het kaartje z.s.m nodig, het duurt inmiddels al een week. 

Kan iemand me verder helpen? 

 

Mvg, A Kalla

Welkom @Kallakoen, deze had je al moeten ontvangen! Een simkaart komt met briefpost, dus die is over het algemeen hooguit twee dagen later binnen. Check voor de zekerheid even je oud papier/huisgenoten of de brief niet ergens anders beland is. Als je hem daar ook niet kunt vinden, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Bij klantnummer dan graag het te behouden 06-nummer invullen en het bestelnummer als je die weet. 


Ik heb ze ingevuld


Hoi @Kallakoen . Alles wat ik momenteel van je kan vinden is dat het nummer wat jij noemt bij ons is opgeheven. Ik zie geen nieuwe bestelling. 

Wat staat er precies in die mail? 


Geachte heer Kalla,

Fijn dat u kiest voor KPN. We gaan direct voor u aan de slag. Geniet van uw dag!

Dit hebt u gekozen

Uw bestelling

Bestelnummer: 20082882280379
Besteldatum: 28-08-2020
Volg uw mobiele bestelling hier*
Het kan een uur duren voordat uw persoonlijke omgeving actief is

Hussel Mobiel

Abonnement € 36.00
  • 1 jaar
€ 36.00
  • Onbeperkt GB data
 
  • Onbeperkt min/sms
 
 
 
Extra's € 0.00
  • 5G
€ 0.00
 
 
Eenmalige kosten (via eerste factuur) € 25.00
  • Aansluitkosten
€ 25.00
 
 
Nummerbehoud
Ja, nummer:
061397xxxx

Als ik op de website “ https://mijn-bestelling.kpn.com/ “inlog dan staan deze gegevens er ook dus ik begrijp t’ niet helemaal


Je hebt gelijk. Ik zie nu ook iets meer.

Het lijkt er op dat de order niet doorloopt. Ik heb een speciaal team gemaild om te vragen waarom dat is.

Zodra ik meer weet, laat ik het weten.


Ok, bedankt


Goedemiddag @Kallakoen, het ziet er naar uit dat de order is afgewezen omdat je eerdere abonnement onlangs is opgezegd.
Voor verdere uitleg wil ik je vragen hierover telefonisch contact met ons op te nemen op 0800-0402


Ok ik bel straks, bedankt


Is het trouwens mogelijk om mijn sim-kaart te deblokkeren? Ik heb namelijk alle kosten die verbonden waren aan het vorige abonnement gewoon afbetaald.

Mvg

 


Hallo,

 

Een tijdje geleden is mijn contract opgezegd/Telnr geblokkeerd omdat ik door omstandigheden niet de mogelijkheid had om de rekeningen te betalen. Vorige week heb ik het volledige opendstaande bedrag ineens afbetaald maar nu blijkt dat mijn Sim-kaart nog steeds is geblokkeerd (werkt alleen voor noodoproepen), kan hier wat aan gedaan worden? Zonder mijn nummer heb ik namelijk geen toegang tot belangrijke accounts zoals Digid enz.

 

Mvg

 

 

 


Ik stuur je een Privébericht @Kallakoen!