Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een paar dagen geleden een telefoon bij jullie besteld en nadat kreeg ik een mail waarin stond vermeld dat ik een bevestiging zou krijgen.. helaas heb ik nog niks ontvangen. Duurt het vaker langer dan verwacht?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo, ik heb een paar dagen geleden een telefoon bij jullie besteld, na dat gedaan te hebben kreeg ik een mail waarin stond vermeld dat ik een bestellings bevestiging zou krijgen. Helaas heb ik nog geen mail binnen gekregen, duurt het altijd langer dan verwacht?

*Admin: bericht verplaatst naar eerder aangemaakt topic


Hi @Nairo! Top dat je via het forum contact met ons opneemt. 

Je krijgt vrijwel meteen een bevestiging van jouw bestelling. Uitzonderingen zijn mogelijk: bijvoorbeeld als jouw bestelling handmatig gecontroleerd of verwerkt moet worden, maar dat is 9 van de 10 keer binnen maximaal 48 uur geregeld. Wat heb je precies besteld: een verlenging van een bestaand contract met toestel of een nieuw abonnement met toestel? En wanneer heb jij je bestelling geplaatst?
Als jij jouw naam, postcode en huisnummer en eventueel klantnummer + 06 nummer noteert in jouw profiel, kan ik mijn best doen om te achterhalen wat de status is van jouw bestelling. Je gegevens zijn niet voor iedereen zichtbaar: alleen voor jezelf en de KPN moderators. 

Geef je hier een seintje als jij jouw gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!


Hi, dank voor je reactie! Alles is al in orde, mijn bestelling komt morgen binnen🥳