Skip to main content

Op 12 oktober 2022 nieuw toestel gekocht, zou op donderdag 13 oktober 2022 worden geleverd door Post NL. Er is niets afgeleverd bij mij maar track en trace is wel ondertekend. Deze handtekening is niet van mij. Post NL en KPN diverse keren gebeld, uiteindelijk werd zaterdag 15 oktober 2022 08.30 een onderzoek gestart. Echter de bevestiging van het onderzoek, die mij was toegezegd, heb ik nog steeds niet per email ontvangen. Hoe weet ik nu wat de status is? Hoelang moet ik nog wachten? Nieuwe duurdere abonnement is al wel ingegaan. Graag snel actie ondernemen en mij informeren. Dank! 

Welkom op het forum @Jackko! Ik zie dat 2 dagen geleden een e-mail is gestuurd met daarin de bevestiging. Wil je bevestigen dat je die hebt ontvangen? 🙂


Goedenavond Bram, dank voor reactie.  Inderdaad email van KPN ontvangen dat een onderzoek is gestart samen met Post.NL.  Ik moet nog een extra email ontvangen met formulier omdat er een handtekening is gezet die niet van mij is. Deze heb ik nog niet ontvangen. Ondertussen betaal ik al wel het duurdere abonnement terwijl ik er geen gebruik van kan maken. Vriendelijke groet, Jack


@Jackko blij dat je de bevestiging goed ontvangen hebt. Dan sluit ik het topic. 

Verder snap ik dat het niet fijn is te betalen voor een toestel dat je niet hebt. Weet dat je met de betalingen wel de totale toestelprijs afbetaalt. Je betaalt dus uiteindelijk niet meer dan de totale waarde van het toestel. En niet voor niets. 

 


Dank voor terugkoppeling, maar email met formulier nog steeds niet ontvangen. Hoe lang gaat dit duren? Ik wil voortgang zien in deze vervelende zaak! Wacht al ruim een week! Anders is bellen en annuleren de enige verdere optie. Hoop dat het niet zover hoeft te komen. Topic niet sluiten want het is niet afgehandeld. Dank voor begrip. 


@Jackko het onderzoek kan maximaal 30 dagen duren. Ik verwacht dat het formulier voor maandag verstuurd wordt. Zo niet zal ik aanvragen dit formulier alsnog te versturen. Wel wil ik aanraden even ook je postvak voor ongewenste e-mail na te kijken. 

Verder is het annuleren van de bestelling op dit moment niet mogelijk. Het is niet duidelijk waar het toestel is. Het is pas mogelijk de order te annuleren zodra het toestel terug is in het magazijn. 

Ik snap goed dat dit een vervelende situatie is. En we willen het zo snel mogelijk met je oplossen. Wel is het belangrijk om nauwkeurig met de situatie om te gaan. 

 


Oke Bram, formulier vandaag ontvangen. Ik ga het invullen en direct per email verzenden.  Dank voor je hulp, vriendelijke groet. Jack


@Jackko blij dat het formulier goed is aangekomen. Ik zal het topic voor nu op beantwoord zetten. Mocht je na het onderzoek vragen hebben kan je dat hier altijd laten weten. 🙂