Skip to main content

Beste, gisteren hebben wij 2 mobiele abonnementen verlengd. Bij het ene abonnement is alles reeds verwerkt en ontvangen wij vandaag de smartphone. De tweede bestelling blijft echter volgende melding geven : Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik. Ik had hier gisteren reeds telefonisch contact over met iemand van KPN en er werd gezegd dat dit snel in orde zou komen. De melding blijft echter staan. Kan u dat eens nakijken aub? Bedankt!

Hi @PeterenAnn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas kan dit soms net wat langer duren dan we willen, er zit enige vertraging in. Dat dit verschilt per bestelling kan, het is onder andere afhankelijk van het toestel dat aangevraagd is en of deze op voorraad is. Kan je inmiddels wel in de bestelomgeving zien wat de status is? Indien dat nog niet lukt kijk ik graag met je mee. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef daarnaast ook aan of je het ordernummer al hebt ontvangen en om welk toestel het gaat (merk, type, kleur, aantal GB). 

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!


Hoi Susan, bedankt voor je antwoord. Het is intussen reeds allemaal in orde ;-)


Oh gelukkig maar @PeterenAnn! Bedankt voor je terugkoppeling alsnog :wink:


Reageer