Skip to main content

Ik betaal via automatische incasso en factuur per Email.

Toch krijg ik elke maand een papieren factuur en daar wordt 1,95 voor in rekening gebracht.

Ik wil van de papieren factuur af. Heb alles al tig keer (Mijn KPN en KPNid) afgezocht om dit te wijzigen, maar kan het niet vinden. 

Ook gebeld met 0800 0402 en daar werd ik na 23 minuten in de wacht eruit gegooid.

Bah.

Zou graag een duidelijk antwoord en restitutie van de aantal keren dat er 1,95 in rekening is gebracht.

Rob


Admin: eigen topic van je vraag gemaakt

Welkom op ons forum, @Ikbenboos31! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik snap heel goed dat je naast de e-mail niet ook nog eens de factuur per post wilt ontvangen. Voor jouw Thuis abonnement kan je dit zelf in orde maken. Ga hiervoor naar MijnKPN web. Selecteer ‘Producten’ en dan ‘Thuis’. Kies vervolgens ‘Extra opties wijzen of toevoegen’ en dan ‘Overige’. Hier zet je het vinkje bij ‘Papieren factuur’ uit. Vergeet niet om op ‘Wijziging doorvoeren’ te klikken. Voor jouw mobiele abonnement kunnen wij het voor je in orde maken. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Forumprofiel aangevuld.

Wat een gedoe dit allemaal zeg om alleen maar van je papierennota voor je mobiele abonnement af te komen. Als het je hobby is dan is het misschien leuk zo'n forum, maar ik vind er geen …… aan!


Je bent natuurlijk niet verplicht om gebruik te maken van het forum. Je mag ons altijd bellen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Of je kan met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten. Ik begreep uit jouw bericht alleen dat je dit al had geprobeerd en dit niet wilde, dus vandaar dat ik je aanbied om te helpen.

Ik heb er nu in ieder geval voor gezorgd dat je geen papieren facturen meer ontvangt. Vanaf nu ontvang je de factuur alleen per e-mail.