Skip to main content
Beantwoord

stopzetten van factuur via post

  • May 1, 2020
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Goedemiddag,

ik ontvang een digitale rekening en per post. Ik zou graag per post uit willen zetten. Kan ik dat zelf regelen?

alvast bedankt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @PietjeS, de papieren factuur kan je alleen via de klantenservice uit laten zetten. Dit kan telefonisch via  0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @PietjeS, de papieren factuur kan je alleen via de klantenservice uit laten zetten. Dit kan telefonisch via  0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Hi Thomas, ik had 2 maanden geleden gebeld om brief post uit te laten zetten en over te gaan op digitaal, maar helaas heb ik weer een rekening in de bus gehad en digitaal en ik betaal nog voor briefpost. Tot nu niet gelukt, heb ook geen tijd gehad om weer te bellen, 

groet

petra


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kijk graag even mee of alles inmiddels wel goed staat, soms gaat er bij een dergelijke wijziging namelijk nog een factuur overheen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Heb ik gedaan, bedankt

 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 14, 2020

Heb ik gedaan, bedankt

 

Bedankt voor het invullen @PietjeS. Ik heb een kijkje genomen. Ik zie dat de omzetting is geregeld om naar automatische incasso te gaan, maar de omzetting naar alleen een digitale factuur is nog niet correct gedaan. Ik moet je toch adviseren om nog even contact met ons op te nemen zoals Thomas eerder aangaf. Wij mogen dat niet wijzigen via het forum i.v.m. extra controles bij het wijzigen van factuurgegevens… Excuses voor het ongemak!