Skip to main content

Graag wil.ik een storing melden. Maar het is lastiger dan verwacht om dat op de juiste plek te doen. Sinds gister geen bereik meer. Zonder dat er storingen/werkzaamheden gemeld zijn

Welkom op het forum @DebbyRongen,  je hebt ons nu te pakken!

Wat gek dat het bereik ineens zo slecht is! Heb je hier alleen last van op deze specifieke locatie? Of ook op andere locaties? Zijn er meer mensen met KPN in de buurt die hetzelfde ervaren? 
Als je dit overal hebt (of geen andere locaties kunt testen) wil ik je aanraden om je toestel even helemaal uit te zetten, even tot 10 te tellen en hem daarna weer op te starten. Klinkt misschien té simpel maar vaak is dit direct de oplossing bij een slechte ontvangst 
:slight_smile:
Als dat niet helpt, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen, zodat kunt controleren of het probleem bij je toestel blijkt te liggen of wel bij de simkaart/ons netwerk? 

Mocht je met deze tips niet verder komen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

 


@DebbyRongen, we hebben niets meer van je gehoord, is er nog iets veranderd aan de situatie?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!