Skip to main content

  Mijn dochter zit nu in nieuw Zeeland. Zij kreeg geen foutmelding toen zij de sms verstuurde.  Toch heeft zij nog geen databundel. Uit- en aanzetten van de mobiel, automatisch zendmast zoeken uitgezet en handmatig een uitzoeken werkt allemaal niet. Natuurlijk staat data roaming wel aan.  Gaat er iets mis in de HLR? Of een koppeling naar nieuw Zeeland die doen is? De servicedesk kon ons niet verder helpen!

Mijn dochter zit nu in nieuw Zeeland. Zij kreeg geen foutmelding toen zij de sms verstuurde.

Toch heeft zij nog geen databundel. Uit- en aanzetten van de mobiel, automatisch zendmast zoeken uitgezet en handmatig een uitzoeken werkt allemaal niet. Natuurlijk staat data roaming wel aan.

Gaat er iets mis in de HLR? Of een koppeling naar nieuw Zeeland die doen is? De servicedesk kon ons niet verder helpen!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Oei @Martijnbobo, niet zo handig om zonder internet te zitten aan de andere kant van de wereld 🙁 Kan ze in MijnKPN wel zien dat de bundel aan staat? En ziet ze überhaupt beschikbare netwerken als ze handmatig gaat zoeken?

Zijn er andere in haar reisgezelschap die wél kunnen verbinden met een netwerk en gewoon internet hebben?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het alsnog gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂