Skip to main content

Ik heb de Super Voordeellanden buiten de EU bundel geactiveerd, nou vraag ik mij af waar ik kan zien hoeveel MB’s/bel minuten/sms’jes ik hiervan verbruikt heb want ik kan het in de KPN app niet vinden. 

Hallo @EAV2000 ,

Je kunt het controleren in de Mijn KPN app door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 


Hallo @EAV2000 ,

Je kunt het controleren in de Mijn KPN app door te kiezen voor "Alle bundels bekijken"

 

Zo kun je het terugzien in de Mijn KPN app.

 

 

Hi @Noordzee ,

Bedankt voor je antwoord. Ik zie echter niet de optie ‘Alle bundels bekijken’ ertussen staan. Wel zie ik de optie om MB’s en bundels bij te kopen, maar dat leidt mij niet tot dezelfde pagina als op jouw foto om de huidige bundels te bekijken  

 


Je krijgt deze mogelijkheid pas zodra je een extra bundel actief hebt gemaakt. Dat zie ik bij jou dus niet staan. 
 
Wel zie ik bij jou 8,83 aan extra kosten staan. Heb je wel een bevestiging ontvangen van de jou gewenste aanvulling? 


Je krijgt deze mogelijkheid pas zodra je een extra bundel actief hebt gemaakt. Dat zie ik bij jou dus niet staan. 
 
Wel zie ik bij jou 8,83 aan extra kosten staan. Heb je wel een bevestiging ontvangen van de jou gewenste aanvulling? 

De 8,83 aan extra kosten was van toen ik hier in het buitenland aankwam, dit is de afgelopen vijf dagen hetzelfde bedrag gebleven. 
 

En ik had van KPN wel een SMS bericht gekregen dat mijn bundel verwerkt was en klaar voor gebruik. 
 

 


Ok, 

Dan is de conclusie dat je het niet apart kunt zien in Mijn KPN. 
 

Super Voordeellanden is ook geen aparte bundel, maar een aanvulling op jouw abonnement. Je kunt op het getoonde plaatje uiteraard wel jouw verbruik zien, ook als je buiten de EU bent. Dan kun je daarmee uit de voeten. 


Ok, 

Dan is de conclusie dat je het niet apart kunt zien in Mijn KPN. 
 

Super Voordeellanden is ook geen aparte bundel, maar een aanvulling op jouw abonnement. Je kunt op het getoonde plaatje uiteraard wel jouw verbruik zien, ook als je buiten de EU bent. Dan kun je daarmee uit de voeten. 

Oké, in ieder geval bedankt voor je reacties:thumbsup_tone2:


Ok, 

Dan is de conclusie dat je het niet apart kunt zien in Mijn KPN. 
 

Super Voordeellanden is ook geen aparte bundel, maar een aanvulling op jouw abonnement. Je kunt op het getoonde plaatje uiteraard wel jouw verbruik zien, ook als je buiten de EU bent. Dan kun je daarmee uit de voeten. 

Het is wel een aparte bundel. Toen ik vanuit Nederland wegging en het aanzette zag ik het als een buitenland bundel bij mijn bundels. 

Nu heb ik het verlengd, in het buitenland, door opnieuw de bundel te activeren, sms en al gehad, maar komt niet meer voor bij mijn bundels. Mijn normale nederlandse bundel blijft op 0, maar ik wil graag inzien hoeveel ik verbruik om te voorkomen dat de bundel vol zit en dan extra kosten krijg.

Ik probeer nu al 3 dagen via kpn dit voor elkaar te krijgen, maar een duidelijk antwoord komt er niet

 

Update, schijnt een probleem te zijn bij kpn wat wordt opgelost