Skip to main content

Hoi Nieuw hier en al aardig gefrustreerd omdat er geen enkele manier is om rechtstreeks contact te krijgen met KPN. De chatfunctie op de stie werkt kennelijk alleen wanneer de klantenservice dicht is..

Afijn, Ik zit voor mn werk in Dubai. Heb meteen een supervoordeelbunden aangezet. Echter toen deze na ruim 3 weken bijna geheel verbruikt was heb ik opnieuw een sms verstuurd om een nieuwe bundel aan te zetten, voordat de andere bundel op was. Ik heb de nieuwe bundel bevestigd gekregen per sms. Nu worden er toch gesprekskosten in rekening gebraht gekregen ter waarde van ruim 30 Euro terwijl ik in de “overlap”periode geen gesprekken heb gevoerd. Daarnaast zou ik nu al bijna de helft van de bundel verbruikt hebben in een periode van minder dan een week, waar ik met de vorige bundel ruim 3 weken gedaan heb. Hoe kan dat? Er is niets significants gewijzigd in het gebruik. Er klopt dus geen biet van. Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen de frustratie is groot. Dank alvast!

Hallo @Robertomartens , vanuit het buitenland kun je KPN via +31612001200 bereiken.

Succes.

 


Hoi Jan,

Hartelijk dank voor je reactie. Been there done that. Ik krijg een robot ad lijn. Die stuurt me vervolgens een “informatieve” sms met een link naar de bundels en tarieven buitenland. Dat biedt helaas geen soulaas…


Hoi Jan,

Hartelijk dank voor je reactie. Been there done that. Ik krijg een robot ad lijn. Die stuurt me vervolgens een “informatieve” sms met een link naar de bundels en tarieven buitenland. Dat biedt helaas geen soulaas…

Hallo @Robertomartens spreek in ‘ik wil een medewerker spreken’ dan krijg je in de regel iemand aan de telefoon.

Succes.

 

 


Dank je wel Jan! Ik ga een nieuwe poging wagen!


Hallo @Robertomartens , laat de (goede) afloop s.v.p. even weten en doe de sjeik de hartelijke groeten van me.

 


Beste Jan, 

geen goede afloop alleen nog maar meer frustratie. De jongedame die ik aan de lijn kreeg, maakt me impliciet voor leugenaar uit. Ik zou zelf wel meer if anders gebruikt hebben. 
 

De extra kosten buiten de voordeelbundel zijn nog niet te zien, want er is nog geen factuur… dus ben nog niets opgeschoten, alleen nog gefrustreerder over de dienstverlening van KPN helaas. 

Jij in ieder geval hartelijk dank voor je moeite en ondersteuning!

 

Rob


Hallo @Robertomartens bedankt voor je reactie en jammer dat het zo afliep via de telefoon.

Laat s.v.p. in het privédeel van je profiel s.v.p. je klantnummer, postcode/huisnummer, mobiel nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van je IBAN even achter en een moderator komt er op terug.

Wordt vervolgd,

 


Hallo @Robertomartens! Vervelend om te horen dat je niet geholpen bent door onze klantenservice. Althans, dat mijn collega je niet heeft kunnen uitleggen waar de kosten vandaan komen. Vaak gaan (buitenland)bundels op aan internetverbruik. Dit is niet altijd het geval. Ook komen de verbruikssms'jes niet altijd op tijd aan door mindere dekking. Jij krijgt een sms dat je 50% verbruikt hebt, terwijl je op dat moment eigenlijk al 80% verbruikt hebt. Zoals ik je verhaal begrijp, heb je je best gedaan om extra kosten te voorkomen. Je hebt recht om te weten waar de kosten voor gemaakt zijn, dit zoek ik graag voor je uit. Zoals @JanD aangeeft heb ik je gegevens nodig om mee te kijken. Kun je postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoor graag van je!


Gegevens geplaatst. Ter aanvulling: ik check met regelmaat (en met veel moeite) mn buitenland verbruik. 


Dankjewel @Robertomartens! Je hebt de sms -dat de bundel volledig verbruikt is- ontvangen op 24 november om 18:52:42. Althans,, toen hebben wij de sms als ‘verzonden’ verklaard. Vóór die tijd (24-11-2021 15:02:15) is je nieuwe bundel al geactiveerd. Ik zie dat je kosten maakte buiten de bundel vanaf: 23-11-2021 12:04:31. Daar gaat dus iets mis:thinking:

Wat wij vaker meemaken is dat de verbinding te slecht is om de sms tijdig te versturen en dat daarom te laat een nieuwe bundel wordt geactiveerd, waardoor de kosten terecht zijn (of op zijn minst verklaard kunnen worden). Gekke is dat je in die situatie ook geen bereik zou moeten hebben gehad om te kunnen bellen of gebeld te worden. Dat lukte in jouw situatie wel. Mijn conclusie is dat ik niet begrijp wat hier aan de hand is:sweat_smile:.  Ik ga dit voor je uitzoeken.  

De Factuur van deze maand is al opgemaakt. Je gaat de extra kosten zien op je factuur. Kun je het aan mij laten weten als je de factuur ontvangen hebt? Dan kan ik de (definitief) gemaakte kosten vergoeden.