Skip to main content

Ik heb vandaag een super voordeel bundel afgesloten tijdens mijn vakantie in Dubai. Nu heb ik inmiddels de afgelopen uren 50 mb verbruikt. Maar de bundel geeft nog geen verbruik weer. Werkt deze wel? Ik sta niet te wachten op een buitenbundel verbruik van 2,5 euro per mb

Ik heb vandaag een super voordeel bundel afgesloten tijdens mijn vakantie in Dubai. Nu heb ik inmiddels de afgelopen uren 50 mb verbruikt. Maar de bundel geeft nog geen verbruik weer. Werkt deze wel? Ik sta niet te wachten op een buitenbundel verbruik van 2,5 euro per mb

 

Als het goed is, heb je een SMS met bevestiging ontvangen.


Ja die heb ik. Het is ook omdat ik in eerste instantie alleen een voordeel bundel kan boeken. Toen ik aankwam in Dubai kreeg ik een sms met een aanbod voor een SUPER voordeel bundel. Nu is mijn eerste bundel inmiddels al op. En wil weten of het naadloos overgaat in de supervoordeelbundel. Het is wel jammer dat deze bundel niet in Nederland al geboekt kon worden if dat de communicatie daar niet lekker in gaat. Ik heb nu voor niks 2 bundels afgesloten.


Het vreemde is ook dat ik in de app alleen een standaard voordeel bundel kan aanschaffen. Maar via een sms de supervoordeel bundel heb aangeschaft die zichtbaar is in de app en waar ik een bevestigings sms voor heb gehad. Maar na 2,5 uur 0 verbruik weergeeft. Terwijl ik wel op 4G zit.


Ok inmiddels werkt het. Er zit blijkbaar een ~ 3 uur vertraging tussen het verbruik en wat de app aangeeft.


Hallo @Bosbewoner!

Als je een bevestiging hebt ontvangen, mag je ervan uitgaan dat de bundel actief is. Houd er wel rekening mee dat het verbruik later in de app geregistreerd wordt dan dat je het verbruikt. Dit kan tot maximaal 24 uur duren. Maar bij jou was het ‘gelukkig maar’ 3 uur.