Skip to main content

Hoi 

Ik heb hetzelfde. Bundel aangeschaft, per SMS bevestiging, maar zie hem nergens terug in mijnkpn.  Wat nu?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Welkom op het@Nootjuhhhh! Als het goed is zou je in de MijnKPN app een optie moeten zien staan met de naam “Alle bundels bekijken”. Hier zou je de bundel(s) terug moeten kunnen vinden. Zou je kunnen laten weten of je in de MijnKPN van het betreffende nummer deze optie hebt? 


Hoi,

Nee in de app zie ik alleen mijn normale abonnement staan. Niet deze voordeelbundel.

Via de website wel.


@Nootjuhhhh ik kan zo niet zeggen waarom je die optie niet hebt in de app. Je zou nog kunnen proberen om de app van de telefoon te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Dit zou nog kunnen helpen. 


Same here. Aangeschaft, SMS terug dat het verwerkt is, niet in de app te zien. Bij 'alle bundels bekijken' staat ie er niet tussen. App verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet.


Ik heb hetzelfde probleem. 3 dagen geleden was bij “show all my bundles” een 2e tab zichtbaar “buiten de eu”. Deze tab is nu niet meer zichtbaar. kunt u dit fixen aub KPN?


Ik heb inderdaad hetzelfde probleem als hierboven geschetst. @Bram_ hoe moet ik nu internetten in het buitenland? Kunnen jullie svp met een oplossing komen


Ik heb hetzelfde probleem. 3 dagen geleden was bij “show all my bundles” een 2e tab zichtbaar “buiten de eu”. Deze tab is nu niet meer zichtbaar. kunt u dit fixen aub KPN?

Goede beschrijving, jammer dat het nu tijdens vakantie het niet meer werk. Ik heb echt geen idee hoe ver ik zit met mijn bundel.


Daarnaast ik heb ook geprobeerd te de app te re-install het werkt ook niet. Trouwens de web versie heeft ook het zelfde probleem.


Bij ons precies hetzelfde. Vlak voor we op reis gingen op 8 juli hebben zowel mijn kinderen en ik de voordeel bundel data geactiveerd. Sms ontvangen dat deze actief was en deze was ook zichtbaar in MijnKPN. De eerste paar dagen in Amerika konden we onder alle bundels tonen deze zien. Nu helaas niet meer ook als je Saldo stuurt naar 1266 krijgen we de melding:Op dit moment is het niet mogelijk om uw saldo op te vragen. Probeer het nog een keer of neem contact op met de klantenservice.

Dit is allemaal ontzettend onhandig als je een beetje in de gaten wil houden wat je verbruikt.

KPN graag snel actie gewenst!


@Nootjuhhhh ik kan zo niet zeggen waarom je die optie niet hebt in de app. Je zou nog kunnen proberen om de app van de telefoon te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Dit zou nog kunnen helpen. 

Dat heeft geen enkele zin. Het ligt niet aan de app. Ook online via de website is het niet meer zichtbaar. Ook saldo opvragen via 1266 geeft het volgende:

Op dit moment is het niet mogelijk om uw saldo op te vragen. Probeer het nog een keer of neem contact op met de klantenservice.

 

KPN graag snel actie gewenst!


Ik ben in Puerto Rico en heb precies hetzelfde probleem. Ik kan mijn verbruik niet meer zien. Kpn, waarom fixen jullie dit niet?


Helaas ervaar ook ik hetzelfde probleem vanuit de Verenigde Staten. Kunnen jullie het laten weten wanneer dit opgelost is? 


@Rainier, @Pepijn_1976, @Elineh we hebben een storing ervaren met het systeem dat gaat over het bestellen en bekijken van de bundels. Deze storing is ondertussen opgelost. Alles moet weer gewoon te bekijken en te bestellen zijn. 


@Rainier@Pepijn_1976@Elineh we hebben een storing ervaren met het systeem dat gaat over het bestellen en bekijken van de bundels. Deze storing is ondertussen opgelost. Alles moet weer gewoon te bekijken en te bestellen zijn. 

Ik heb in de tussentijd een extra bundel aangeschaft die ik dus eigenlijk niet nodig heb. Ik zou graag mijn geld terug willen.

 

correctie: ik heb het geld inmiddels al teruggekregen via kpn webcare op twitter.


@Rainier@Pepijn_1976@Elineh we hebben een storing ervaren met het systeem dat gaat over het bestellen en bekijken van de bundels. Deze storing is ondertussen opgelost. Alles moet weer gewoon te bekijken en te bestellen zijn. 

Ik heb in de tussentijd een extra bundel aangeschaft die ik dus eigenlijk niet nodig heb. Ik zou graag mijn geld terug willen.

 

correctie: ik heb het geld inmiddels al teruggekregen via kpn webcare op twitter.

 


@Rainier@Pepijn_1976@Elineh we hebben een storing ervaren met het systeem dat gaat over het bestellen en bekijken van de bundels. Deze storing is ondertussen opgelost. Alles moet weer gewoon te bekijken en te bestellen zijn. 

Ik kan bevestigen dat dit klopt, bij ons alle drie zie ik het saldo buiten EU terug. Thx! Voor het fixen!!