Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben in Indonesiƫ. Ik heb vorige week vrijdag een super voordeellanden bundel van 2000 mb gekocht omdat ik niet van plan was op te bellen en te smsen. Deze bundel werkte echter niet ik heb toen de voordeelbundel van 500 mb gekocht die werkte wel. Deze is echter veel duurder als je alleen gebruik maakt van internetten. Ik ben nu veel geld kwijt aan het kopen van meerdere Bundels van 500 mb. Zouden jullie er voor kunnen zorgen dat mijn 2000 mb bundel het gaat doen zodat ik niet nog duurder uit ben.

Hallo @Jh98Ā 

Ā 

Indonesiƫ is een Voordeelland, geen Supervoordeelland, maar dat zou het probleem niet verklaren want de code om een 2000 MB data only bundel te bestellen is exact hetzelfde volgens de website.

Heb je die bundel besteld door VOORDEEL DATA 2000 AAN te SMSen naar 1266?

Ā 

Of heb je per abuis de code ā€œSUPER VOORDEEL 2000 AANā€ gebruikt, die werkt i.d.d. niet.

Het beste kan je dan alsnog de juiste bestellen want KPN kan die verkeerde bundel niet omzetten.

Als je de verkeerde bundel niet gebruikt gedurende de looptijd dan kan je daarna vragen om een vergoeding hiervan, die krijg je vrijwel altijd. Vul dan wel even je profiel in en meldt je hier als die bundel looptijd voorbij is.

Ā 

Ā 


HoiĀ @Jh98, welkom bij ons op het forum. IndonesiĆ«, dat is een mooie reis! Daar is veel te doen en te zien. Wat GeSp zegt over de verschillende bundels klopt. In IndonesiĆ« kan je geen gebruik maken van een Supervoordeelland-bundel, alleen van een Voordeelland-bundel. De eerste bundel die je had aangezet zal daar niet werken dus. Op onze website kan je je bestemming invullen en kijken welke bundel je daar nodig hebt:Ā Internetten, sms'en en bellen in het buitenland.

Wel kunnen we, zoals hij ook al noemde, dat bedrag daarvan vergoeden. Daarvoor kan je je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN)) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.