Skip to main content

Ik heb per ongeluk de verkeerde code verstuurd en blijkbaar de Super Voordeellandenbundel geactiveerd voor een land waar dit niet werkt. Ik was op zoek naar de normale Voordeellandenbundel, maar moet nu 29,99 betalen voor een bundel waar ik niets mee kan. Kan ik dit omzetten naar een normale Voordeellandenbundel of ongedaan maken? Alvast heel erg bedankt!

@Esméevm Even bellen met de klantenservice 0800-0402.


Hi Hans, ik ben in het buitenland en hij geeft aan dat dit nummer onbekend is. Wat kan ik dan het beste doen? De chatbot heb ik geprobeerd maar tevergeefs.


Hi Hans, ik ben in het buitenland en hij geeft aan dat dit nummer onbekend is. Wat kan ik dan het beste doen? De chatbot heb ik geprobeerd maar tevergeefs.


@Esméevm Klantenservice vanuit het buitenland is beschikbaar op: +31 6 12001200


Welkom bij ons op het forum @Esméevm. Het snelste is inderdaad om telefonisch contact te hebben zoals de anderen al genoemd hebben. Is het via die weg gelukt? 

 

Voor een volgende keer kan je, voordat je een buitenlandbundel aanschaft, op onze website kijken naar deze pagina: Internetten, sms'en en bellen in het buitenland. Daar kan je het land invullen en zie je welke bundel je daarvoor kunt activeren.