Skip to main content
Beantwoord

T-mobile 06-nummer overzetten naar bestaand abonnement mobiel KPN (06-nummer van KPN mag vervallen)

• February 24, 2022
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Tmobile abonnement loopt af. Ik wil graag 06-nummer behouden en op bestaand mobiel abonnement bij KPN zetten. 06-nummer KPN mag dan vervallen maar abonnement niet. Wie kan mij in stappen uitleggen hoe ik dit geregeld krijg.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Pmbloem, welkom op het forum. 

Dit kan normaal gesproken niet automatisch, maar ik kijk graag voor je of ik dit in gang kan zetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • February 24, 2022

Dat is naar mijn weten niet mogelijk. Je kunt dat mobiele nummer alleen porteren naar een nieuw af te sluiten abonnement.

• February 24, 2022

Moet kunnen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2022

Hi @Pmbloem, welkom op het forum. 

Dit kan normaal gesproken niet automatisch, maar ik kijk graag voor je of ik dit in gang kan zetten. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Â