Skip to main content

Beste,

Mijn contract bij T-mobile loopt af per 27 juli, nu wil ik overstappen naar kpn ( internet ook) maar t-mobile weigert omdat ik nog een contract heb...ik heb jullie vanmiddag geprobeert te bereiken maar niemand nam op, terwijl ik ruim 25 minuten heb moeten wachten en toen was het 17.00 uur ...denk dat het erg druk was maar mijn probleem is dus nog niet opgelost helaas…Kan iemand mij hiermee helpen aub?

 

Hallo @MiranaB is je mobiele contract inderdaad einde juli 2023 na 2 jaar? 

En je vraagt bij KPN via de overstapservice met nummerbehoud een nieuw mobiel abo aan en je hebt van KPN vernomen dat dat niet kan? Moet of zonder nieuw toestel?

Had je bij T-Mobile misschien nog een lopende lening voor een toestel?

 


Waarom wacht u dan niet gewoon tot 27 juli?

En wat zou u met KPN hierover willen bespreken? Als T-Mobile weigert, dan kan KPN daar toch niets aan doen?


Hallo Jan en Nick,

 

Dankjewel voor jullie reacties,

Ja Jan ik had alleen een simkaart, mijn telefoon had ik zelf gekocht en mijn abonnement loopt 27 juli 2023 af 😉

Hallo Nick,

In een mail van Kpn stond dat ik kpn moest bellen hierover ( zij zouden dit oplossen)en dat heb ik dan dus ook gedaan 😉

Als in de mail van Kpn, T-mobile had gestaan dan had ik natuurlijk t-mobile benadert hierover, dus ik denk dat ik goed zit maar het zal wel goed komen. ☺️


 


Je haalt toch niet 2 dingen door elkaar?

Mobiel abbo met overstapservice bij KPN gaat niet, volgens mij is die screendump van je internet abbo?.

Dat zou dus wel moeten gaan (internet). Tenzij je op T-Mobile glasvezelnetwerk zit, dan heb je pech ben ik bang.


Hallo @MiranaB, als jouw mobiele abonnement afloopt op 23 juli 2023, dan kun je 120 dagen voor deze datum een overstap aanvragen. Dat doe je door een abonnement aan te vragen met nummerbehoud. Het is dan wel gek dat T-Mobile aangeeft dat jij nog in een contract zou zitten. 

Ik lees dat jou is aangegeven om contact op te nemen met KPN. Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen?