Skip to main content

Hallo!

Eergister is mijn tablet uit mn auto gestolen, daarin zat een simkaart met 10GB internet abonnement erop. Ik heb geen smartphone, en deze tablet gebruik is voor de zaken die niet meer kunnen zonder een device, zoals bankieren, navigatie etc. Ik probeerde net een nieuwe simkaart online aan te vragen, maar dat lijkt alleen te kunnen voor 06-nummers. Ik heb de simkaart wel kunnen blokkeren. Hoe kan ik aan een nieuwe komen die gekoppeld is aan hetzelfde nog lopende abonnement? 

groet,

Eloi

Wat ongelooflijk vervelend.

Je hebt dus een mobiel “internet only” abonnement ( https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet ). 

Heb je het al telefonisch geprobeerd om hier een vervangende simkaart voor te krijgen? 

0800-0402 werkdagen 8 tot 18; zaterdag tot 17 uur

Via de website kan ik het inderdaad alleen vinden voor 06 nummers maar niet voor 097 (alleen data).

Heb je helemaal geen mobiel? Dan heb je “alles in 1” en het is compacter. Bovendien heb je voor 1 euro extra op een 06 abonnement gratis bellen (onbeperkt) in NL en de hele EU. (eigelijk EER + Zwitserland).

Ik heb juist niet gekozen voor een tablet met mobiel internet. Want in vergelijk met een mobiel abo is dat laatste abo best prijzig.

Nu heb je al 12 GB + onbeperkt bellen voor € 21,00 per maand.

Het 10 GB mobiel data abonnement is al € 25,00 per maand.


Hallo @E.Y. heb je de kaart wel meteen geblokkeerd bij KPN en aangifte bij de politie gedaan?


Hallo @E.Y., als je enkel en alleen een data only simkaart bij ons hebt, dan is het online aanvragen niet mogelijk. Er zijn dan 2 opties: Via de klantenservice op het nummer 0800-0402 of via de KPN winkel.