Skip to main content

Dag KPN,

 

Wegens aanschaf van een nieuw toestel, overweeg ik mijn sim only abonnement aan te passen (upgrade). Ik heb nu 2GB en 400bel/sms voor 18.50 euro per maand. En zou graag 5GB en onbeperkt bellen willen. Dat lijkt voordelig bij jullie: 20 euro per maand bij 24 maanden abonnement.
Zie hier: https://www.mobiel.nl/sim-only/kpn/kpn-mobiel-2019-sim-only-2-jaar/1146-7768:936-6795:937-6875:plv-275
Wanneer ik hetzelfde abonnement op de KPN website zoek, gaat het om 32,50 euro per maand.
Kunnen jullie aangeven welk tarief actueel/juist is? En kan ik mijn huidige abonnement op elk moment omzetten, ik neem dit al 5 jaar af dus de ‘eerste twee jaar deal’ is voorbij? Advies is ook welkom, in dat geval graag even een nummer doorgeven waarop ik jullie kan bereiken (een klantenservice nummer is helaas niet te traceren via jullie website, excuses).


Alvast veel dank voor het uitzoeken.
Groetjes,
Robin 

Hallo Robin, heb je ook internet van kpn?


Hoi @Robin - vraag over abonnement, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het heel erg druk waardoor ik niet eerder op jouw topic kon reageren.

Ik ben gelijk gaan vergelijken, maar zie geen verschillen. Als ik op de pagina van mobiel.nl kijk zie ik het volgende:
- Abonnement voor de duur van 24 maanden
- 5GB voor € 19,-
- Onbeperkt bellen + sms’en voor € 1,-

In totaal maakt dit € 20,- per maand.

Als ik dan naar de Sim Only pagina van onze website ga, dan zie ik eigenlijk hetzelfde terug: 
- Abonnement voor de duur van 24 maanden
- 5 GB + onbeperkt bellen & sms’en voor € 20,-

In totaal maakt dit ook € 20,- per maand voor hetzelfde abonnement. Het is overigens wel belangrijk dat je onderaan bij stap 2 de juiste keuzes aanvinkt, dus; onbeperkt bel/sms en 2 jaar bij looptijd van het abonnement.

Je kunt overigens op onze servicepagina op het blokje ‘Mobiel’ klikken en vervolgens kiezen voor ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Als je daar een stukje naar beneden scrolt vindt je ons telefoonnummer (0800-0402) en de optie om een chat te starten. 


@Robin - vraag over abonnement  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer