Skip to main content

Ik heb ook een vervelende ervaring met het Kids abbonoment. Ik was net te laat met afzeggen. Ik kreeg een foutmelding met verzoek nummerbehoud op 6688. Ik kreeg toen een mail dat nummerbehoud niet was aangevraagd. Daarop heb ik direct gereageerd met antwoord dat kpn foutmelding gaf en het dus niet mijn schil was. Heel stom maar kwam vorige week achter dat het een niet reply adres was. Heb toen gelijk gebeld met medewerker. Deze zij dat het alsnog geregeld kon worden en dat er maar een maand opzegtermijn was. Krijg nu bericht dat het toch niet kan. Weet per mail. Gebeld. Blijkt dat oude abb toch nog lang loopt. Was ik zelf helaas niet van op de hoogte. Maar nu dus te laat met opzeggen. En heb dus nu voorlopig dubbele lasten. Vind het wel onredelijk omdat kpn mij dus op verkeerde been heeft gezet en ik eerder dus een foutmelding kreeg.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Mnielsen en welkom op het forum! Goed dat je hier je bericht plaatst. Als de 14 dagen bedenktijd verstreken zijn kan het abonnement inderdaad niet meer geannuleerd worden. Echter kunnen we, wanneer het abonnement al actief is, nog wel het 06-nummer dat je eerder wilde behouden later activeren op het Kids abonnement. Is dit geen optie? 

Gebeld. Blijkt dat oude abb toch nog lang loopt. Was ik zelf helaas niet van op de hoogte.

Of betekent dit dat je met dat abonnement ook nog binnen contract zit? Als dat het geval is blijft er nog een optie over: Een contractovername. Wellicht is er een kennis, vriend of familielid die ook op zoek is naar een abonnement voor zijn of haar kind. Via een contractovername kan diegene het abonnement dan overnemen, maak je hopelijk iemand blij met een handig abonnement en heb jij geen dubbele lasten. 🙂 Op deze pagina kun je vinden wat je nodig hebt voor een contractovername en hoe dit in zijn werking gaat. Hopelijk is er iemand in je omgeving die hier interesse in heeft! 


Reageer