Skip to main content

Mijn Internettegoed is in een tijdsbestek van ik denk 2 uur gedaald van 50 naar nog geen 20% tegoed. Ik zie dat er de afgelopen tijd het verbruik bij Documenten en synchronisatie 19,9 GB was. Het overige gebruik van applicaties is beneden de 100 Mb. Ik was pas 7 dagen met mijn nieuw tegoed bezig. Automatische updates staat aan, maar dat is al jaren zo.

Ik liep buiten te wandelen met mijn iPhone in mijn zak.

Waar kan dit aan liggen?

 

Dank voor een antwoord.

U zegt het zelf: synchronisatie van documenten. Vooral een dergelijke functie zo instellen dat dit alleen gebeurt op WiFi, niet op 4G/5G, zoiets: 

https://www.appletips.nl/icloud-drive-mobiel-netwerk-ios/

 

 


Dank voor jouw antwoord. Dat snap ik zeker, maar waarom heb ik hier nooit eerder last van gehad? En nu al na 7 dagen, dat snap ik dus niet. Maar ik zet Icloud uit voor data. Blijf het vreemd vinden met 20 Gig


Hoi @Iopichris, welkom op ons forum! Zoals Ernst-Jan ook al noemt moet dit iets op je toestel zijn. Vanuit KPN kan ik daar verder weinig over zeggen. Als je er meer informatie over wilt zou je dit eens bij Apple kunnen voorleggen.


Jammer Thomas dat je mij niet kunt helpen. Volgens jou kan dit dus niet bij KPN liggen en geen foutje zijn. In een middag 15 Gig armer. KPN kan dit dus niet checken van die dag. iCloud opslag bij mij is 662 Gb, WhatsApp is 24,7 Gb.

Jaja, Bij Apple voorleggen? wordt een lastig verhaal denk ik zomaar.

 

Dankjewel voor de aandacht in ieder geval.

 

Chris