Skip to main content

Ik had een weekbundel van 100 GB gratis voor mijn mobiel gekregen omdat ik een probleem met vast internet heb ivm verhuizing en het niet werkend krijgen hiervan. Gisteren kreeg ik een sms van KPN dat deze bundel na een week verlopen is en dat mijn gewone bundel ingaat. Maar ik kreeg maar 500 MB. Hoe krijg ik dit zsm opgelost?

Ik heb dus nu geen internet thuis, maandag komt er een monteur. En geen internet mb's meer op mijn mobiel. Lekker is dat. Zondag is er niemand te bereiken van kpn. 


Ik heb dus een mobiele bundel van 2 GB


Ha @ForumArjan, welkom! Wat gek dit 😞. Wil je niet gewoon nog een nieuwe 100 GB weekbundel? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik ernaar. 


Hoi Marcia,  

Dankjewel voor je reactie.  Ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld. Nog een weekbundel zou wel fijn zijn.  Vanmiddag komt de monteur van KPN voor mijn vaste internet. Ik ga er vanuit dat ik dan in ieder geval weer thuis kan internetten. 


Check! Bij dezen is de bundel toegevoegd. Hopelijk lost de monteur het inderdaad op vanmiddag! Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â