Skip to main content

Bijbestellen extra GB bij 5G abonnement met onbeperkt mobiel internet lukt niet (niet via app en ook niet via de website).
Blijkt vaak voor te komen dus graag een echte oplossing hiervoor en geen meedeleven / vraag naar extra info.
 

 

Welkom op het forum @RafRafRaf! Dat is niet fijn! Je geeft aan dat het vaak voorkomt. Bedoel je daarmee dat je meerdere voorbeelden op het forum hebt gevonden? Of dat het bij jou persoonlijk vaak voorkomt?

Kan je daarnaast ook nog aangeven hoe laat het was dat je de data hebt besteld? Als er onderhoud aan het systeem wordt gepleegd dan is dat meestal rond 1 or 2 uur 's nachts. Op die tijden kan zo'n foutcode dus voorkomen.

Ook wil ik je aanraden niet direct nog een keer te bestellen als je de foutcode krijgt. Geef het systeem altijd minimaal 5 minuten de tijd om het vorige verzoek te verwerken. Ook als je een foutcode krijgt. 


Hallo Bram. 

Heb deze foutmelding gehad van zaterdag ochtend (27/08) tem maandag namiddag. Op verschillende tijdstippen overdag. Dinsdag lukte het wel.
Is nog al voorgekomen maar niet voor een zo lange periode.
En een search op jullie forum zal tientallen voorbeelden opleveren van mensen die met hetzelfde probleem te maken krijgen. En dit al meerdere jaren. Met telkens blijkbaar hetzelfde ‘advies’: probeer later nog eens.


@RafRafRaf je hebt gelijk in het advies. In veel gevallen gaat het om onderhoud in het systeem, een slechte verbinding of teveel aanvragen binnen korte tijd. Dan is het een kwestie van even wachten tot het systeem weer goed meewerkt. 

Dit komt niet heel vaak voor. Maar omdat er zo vaak data wordt aangevraagd lijkt ook een zeer klein percentage al snel op een hoop gevallen. 

Als het niet lukt de extra bundel aan te zetten en er is echt haast bij, bel dan naar 0800-0402. Als het je persoonlijk vaker niet lukt, laat het dan hier weten. Als er iets mis is met je account dan repareren we dat. Ook als je dus vaker tegen hetzelfde probleem aanloopt maar het zichzelf weer hersteld.

Blijft het zoals nu bij een enkele keer, dan ligt het aan een van de bovengenoemde redenen. En is onderzoek niet nodig. Wel wil ik je mijn excuses geven voor de overlast die het veroorzaakt heeft.

Komt het dus vaker voor, laat het hier weten. Dan houden we alle informatie op 1 plek. En kan ik het goed doorzetten als dat nodig mocht zijn.