Skip to main content

Sinds ruim een week krijg ik dezelfde foutmelding als ik mijn mobiele gebruik op de App wil bekijken. Via de website lukt het wel maar dat is omslachtig. Hoe kan ik dat oplossen?

 

*admin afgesplitst

Hoi @joshendr, welkom op het forum! 
Ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt omdat ik vermoed dat er iets anders speelt.
Kun je de app eens verwijderen en herinstalleren?
Als dat niet werkt, kun je dan je abonnement eens ontkoppelen via je MijnKPN?


@joshendr is het nog bovenstaande noggelukt?


Heb de app wel opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Abonnement loskoppelen van mijn KPN-ID heb ik nog niet gedaan. Vind het spannend maar ga het vandaag proberen


Mijn angst was terecht. Abonnementen ontkoppeld via MijnKpn.
Mobiele abonnementen kon ik weer koppelen mijn hoofdabonnement niet.
Moest verbonden zijn met het KPN-netwerk. Was het maar er wordt aangegeven dat dit niet zo is.
Nu ben ik eruit gegooid en mag ik het later opnieuw proberen.
Heb niet staan juichen.
Wat nu?


Nu heb ik ook mijn hoofdabonnement gekoppeld en de App opnieuw geïnstalleerd.
Maar het werkt nog niet.

Foutmelding: Door een technische storing kunnen bepaalde gegevens niet opgehaald worden.
Excuses voor het ongemak. (#0040)


Goedemorgen @joshendr, ik heb dit zojuist overlegd met mijn collega's en het lijkt om een algemene storing aan onze kant te gaan. 
Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:
 

 


Blij met het antwoord? Ik weet nu waarom ik de melding krijg. Maar blij ben ik pas als het opgelost is.


Dat snap ik, als je in het topic reageert en je profiel invult kunnen mijn collega's achter de schermen dit probleem sneller verhelpen!


Waar moet ik mijn profiel invullen?

Ik log in met mijn KPN ID en dan zijn toch mijn gegevens bekend bij KPN.


Goedemiddag @joshendr,  ik zie dat je je profiel inmiddels verder aangevuld hebt. Je KPN ID alleen kan ik helaas niet op zoeken.
Ik zie in het verzameltopic dat het (als tijdelijke oplossing) op te lossen is door je wachtwoord te wijzigen naar een wachtwoord zonder speciale tekens!
Mijn technische collega's doen hun best dit zo snel mogelijk te herstellen.


Wachtwoord gewijzigd en nu doet de App het.
Dankjewel