Skip to main content
Antwoord

Tegenstrijdige informatie vanuit Klantenservice m.b.t. levertijd

• October 22, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag contact gehad met de klantenservice.. als je mid september besteld hebt, heb je 4 weken levertijd vanaf nu… als je vanaf 17 oktober besteld hebt, dan 2-3 weken. dus later bestellen eerder ontvangen? 

contact gehad en kreeg te horen dat ik mijn bestelling deze week geleverd wordt en dat ik daar vandaag een mail over ontvang.. de mail die ik daarna kreeg was……...hij is niet leverbaar. Kortom KPN< wat is nu het juiste antwoord?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@JoLA12345. Welkom op de community! Ik begrijp dat dit verwarrend voor je is, zeker als je tegenstrijdige informatie krijgt over de levertijd van je bestelling. Om je goed te kunnen helpen, zou ik graag willen weten wat je precies hebt besteld? Dan kan ik kijken wat de actuele status is.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hoi ​@JoLA12345. Welkom op de community! Ik begrijp dat dit verwarrend voor je is, zeker als je tegenstrijdige informatie krijgt over de levertijd van je bestelling. Om je goed te kunnen helpen, zou ik graag willen weten wat je precies hebt besteld? Dan kan ik kijken wat de actuele status is.